نقوی حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فردا سقوط هواپیمای اوکراینی در کمیسیون امنیت بررسی می‌شود/کالبد شکافی رفتار سفیر انگلستان در مجلس

نقوی حسینی از جلسه‌های یکشنبه و دوشنبه این کمیسیون برای بررسی سقوط هواپیمای اوکراینی و اقدام اخیر سفیر انگلستان خبر داد.

فردا سقوط هواپیمای اوکراینی در کمیسیون امنیت بررسی می‌شود/ عراقچی دوشنبه به مجلس می‌رود/ دوشنبه، کالبد شکافی رفتار سفیر انگلستان با حضور عراقچی در مجلسسید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه  مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه فردا بعد از ظهر این کمیسیون با موضوع بررسی سقوط هواپیمای بوئینگ اوکراینی تشکیل جلسه می‌دهد، گفت: در این جلسه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پدافند هوایی ارتش، سازمان هواپیمایی کشوری و سایر سازمان‌های مربوط دعوت شده است تا موضوع کالبد شکافی شود.

او ادامه داد: با بررسی و مشخص شدن ابعاد سانحه سقوط هواپیکای اوکراینی نتیجه جلسه را اعلام خواهیم کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه اظهار کرد: کمیسیون روز دوشنبه این هفته هم درباره حضور مداخله‌جویانه و خلاف عرف دیپلماتیک سفیر انگلستان در مقابل دانشگاه امیرکبیر نشستی را برگزار خواهد کرد که در آن معاون سیاسی وزیر امور خارجه آقای عراقچی و افرادی از دستگاه‌های امنیتی و ناجا دعوت شده اند.

گفتنی است مک ایر سفیر انگلیس در تهران، ۲۱ دی ماه در مقابل دانشگاه امیرکبیر، در حال فیلمبرداری، تحریک و هدایت برخی اقدامات رادیکال و ساختارشکنانه بوده و به همین دلیل برای ساعاتی بازداشت شد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار