معرفی و تجلیل از سه تولیدکننده نمونه بخش کشاورزی و دامی در استان اردبیل

رییس سازمان جهاد کشاوزری استان اردبیل گفت: در سی و چهارمین دوره انتخاب و معرفی بخش کشاورزی کشور، سه تولید کننده بخش کشاورزی و دامی این استان معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، خلیل نیکشاد ،رییس سازمان جهاد کشاوزری استان اردبیل امروز در نشست با مسوولان ترویج جهاد کشاورزی استان گفت: در این جشنواره ملی علی امانی از شهرستان بیله‌سوار به عنوان پرورش‌دهنده نمونه شتر ، علی قاسم‌زاده از شهرستان پارس‌آباد به عنوان تولیدکننده پنبه و محمد فومن از شهرستان بیله‌سوار به عنوان دامدار نمونه ملی تجلیل شده و از رییس‌جمهوری لوح تقدیر و تندیس گرفتند.

او با تجلیل از بهره‌برداران و تولیدکنندگان به عنون سربازان فعال و عرصه اقتصاد مقاومتی اظهارداشت: مسوولان ، کارشناسان ، مروجان و محققان و مهندسین تلاشگر همواره در کنار کشاورزان در سر مزرعه و تولید هستند و با انتقال آخرین یافته‌های تحقیقاتی و تکنولوژی روز و روش‌های کاربردی کشاورزان و تولیدکنندگان را همراهی کرده و تولید و اشتغال بخش کشاورزی استان را رونق می‌دهند.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل هم گفت: ۳۹ کارشناس معین ، ۳۷ محقق معین ، ۶۰ کارشناس موضوعی و ۱۷۹ کارشناس مسوول در تحقق اهداف نظام نوین ترویج کشاورزی استان مشارکت داشته و خدمات‌ آموزشی ، فنی و تخصصی را به تعداد ۱۱۴ هزار و ۲۹۰ خانوار بهره‌برداری بخش کشاورزی استان ارائه می‌دهند.

 علیرضا خواجوی افزود: ساماندهی و تجهیز مراکز جهاد کشاورزی دهستان‌ها به عنوان نقطه تماس با بهره‌برداران ، تعیین پهنه‌های تولیدی برای پاسخگویی به نیازهای بهره‌برداران توسط کارشناسان مسوول پهنه و استقرار مدیریت دانش برای دسترسی ذینفعان به دانش فنی و یافته‌های تحقیقاتی در اولویت برنامه‌های بخش ترویج جهاد کشاورزی استان قرار دارد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.