ارشد نظامی ارتش در منطقه جنوب شرق کشور:

نیروهای چهارگانه ارتش با تمام قدرت در مناطق سیل‌زده حاضر هستند

معمارباشی گفت: از لحظه وقوع سیل در سیستان و بلوچستان یگان‌های آجا با تجهیزات کامل در خدمت مردم قرار گرفتند.

نیروهای ارتش با تمام قدرت در مناطق سیل‌زده حاضر هستندبه گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم معمار باشی ارشد نظامی ارتش در منطقه جنوب شرق گفت: بالگرد‌های هوانیروز، نیروی هوایی و نیروی دریایی، شناور‌های نیروی دریایی، نفربر‌های آبی خاکی نیروی زمینی، هواپیمای بوئینگ و سی ۱۳۰ نیروی هوایی و نیروی انسانی ارتش در جاسک، کنارک و چابهار وارد عمل شدند و در حال امداد رسانی به مردم عزیز سیل زده هستند.

او افزود: در حال حاضر بازگشایی معابر روستایی، پل سازی، ارسال مواد غذایی، پتو، جیره خشک و طبخ غذای گرم از جمله فعالیت‌های یگان‌های ارتش در منطقه سیل‌زده است.

معمارباشی ادامه داد: از مهمترین فعالیت‌های ارتش امداد رسانی هوایی است که با حضور بالگرد‌های ارتش در حال انجام است. هوانیروز ارتش با ۶۰ سورتی پرواز خدمات ارزنده‌ای را در منطقه از خود به نمایش گذاشته است.

ارشد نظامی ارتش در منطقه جنوب شرق خاطرنشان کرد: گروه مهندسی نیروی زمینی ارتش با تجهیزات مهندسی از روز اول به بازگشایی راه‌های مسدود شده اقدام کرد و در این روز‌ها نیز در حال احداث پل و ترمیم مسیر‌های تخریب شده است.

او گفت: تا امروز مسیر‌های عبور مرور بیش از ده روستا که کارکنان ارتش در آن منطقه فعالیت می‌کنند بازگشایی شده و از ساعات اولیه صبح تا پاسی از شب تجهیزات مهندسی در حال فعالیت هستند تا بتوانند راه‌های مواصلاتی را بازگشایی کنند.

سرتیپ دم معمارباشی تاکید کرد: کنار مردم عزیز منطقه دشتیاری، پلان، نوبندیان، جاسک و کنارک خواهیم بود تا ان‌شاءالله شرایط زندگی عادی برای مردم فراهم شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار