انتشار تصاویر تازه از نسخه جدید هیوندای i30

عکاسان جاسوس در طی اقدامی موفق به کسب چند تصویر از داخل کابین خودرو هاچبک هیوندای شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها به نظر می‌آید بازار ماشین‌های هاچبک حسابی داغ است. از شرکتی مانند فولکس واگن تا کمپانی اسکودا با معرفی عناوین هاچبک سعی کردند تا در این رقابت‌ها حرفی برای گفتن داشته باشند. شرکت‌هایی مانند گلف، اوکتیوا و سیت نیز در صف معرفی خودرو‌های هاچبک خود قرار دارند. حال کمپانی هیوندای با مشاهده افزایش رقبای خود در تلاش است با ارتقای عنوان i30 جایگاه خود را در این میدان جنگ حفظ کند. امروز چند عکاس جاسوس با نزدیک شدن به این خودرو توانسته‌اند تصاویر جدیدی از آن کسب و در فضای مجازی منتشر کنند.

استتار خودرو به کابوس عکاسان تبدیل شده است

عکس‌های منتشر شده نشانگر استتار شدید این خودرو در زمان برقراری آزمایش‌های برفی است. استتار i30 حتی در قسمت داخلی نیز وجود دارد به طوری که طرح‌های سیاه سفید به کلی روی داشبورد، کنسول، دور فرمان و بر روی در کشیده شده است. با توجه به استتار صورت گرفته، هیچ گونه تغییر و یا ارتقا در اجزا قابل تشخیص نیست.

تصاویر جدید از نسخه جدید هیوندای i30

تصاویر جدید از نسخه جدید هیوندای i30

این امر در نمای بیرونی خودرو نیز صحت دارد چرا که باز هم با وجود پارچه‌ها و طرح‌های استتاری، تشخیص تغییرات امکان پذیر نیست. از این‌ها که بگذریم متوجه تغییراتی در قسمت چراغ‌های خودرو می‌شویم که به نظر می‌آید از طراحی جدیدی برخوردار باشند. همچنین انتظار می‌رود این چراغ‌ها از جنس LED باشند.

تصاویر جدید از نسخه جدید هیوندای i30

قسمت جلویی و سپر نیز به سختی معلوم است. اما انتظار می‌رود که تغییرات بیشتری در این قسمت‌ها دیده شود. گفتنی است که هیچ گونه اطلاعاتی درباره قدرت پردازش خودرو انتشار پیدا نکرده است. از آنجایی که نسل‌های پیشین این خودرو از موتور‌های قدرتمندی برخوردار بوده‌اند، انتظار می‌رود که این عنوان جدید نیز خریداران را راضی نگه دارد.

تصاویر جدید از نسخه جدید هیوندای i30

همچنین شایعاتی از قبیل قابلیت شارژ الکترونیک خودرو وجود دارد که تا به حال هیچ منبع معتبری آن را تائید نکرده است. گفتنی است که تاکنون هیچ تاریخ مشخصی برای معرفی و انتشار این نسخه جدید از i30 اعلام نشده است و طرفداران برای به دست آوردن اطلاعات جدید زمان زیادی را باید به انتظار بنشینند.

تصاویر جدید از نسخه جدید هیوندای i30

تصاویر جدید از نسخه جدید هیوندای i30


بیشتر بخوانید: تلاش عجیب شرکت بی‌ام‌و برای پنهان ماندن طراحی خودرو


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار