لیگ‌های معتبر اروپایی؛

تقابل جذاب لیورپول و شیاطین سرخ در لیگ جزیره/ رونمایی از بارسای «کیکه ستین»

رقابت‌های لیگ‌های معتبر اروپایی امشب با برگزاری چند دیدار مهم پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ‌های معتبر اروپایی امشب دوشنبه با برگزاری چند دیدار پیگیری می‌شود و تیم‌های مختلف در سراسر قاره سبز به مصاف حریفانشان می‌روند.

این رقابت‌ها از روز جمعه آغاز شده و برخی از دیدار‌های لیگ‌های معتبر تا فردا هم ادامه دارد.  

 تقابل جذاب لیورپول و شیاطین سرخ در لیگ جزیره / رونمایی از بارسای کیکه ستین

هفته بیست و سوم لیگ جزیره 

رقابت‌های لیگ فوتبال جزیره از روز گذشته با برگزاری ۸ دیدار پیگیری شد و ۲ دیدار دیگر این رقابت‌ها امروز انجام می‌شود تا پرونده این رقابت‌ها بسته شود. در یکی از مهم‌ترین دیدار‌های این هفته تیم‌های فوتبال لیورپول و منچستر یونایتد به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار از ساعت ۲۰ به وقت تهران آغاز می شود.

شاگردان یورگن کلوپ این روز‌ها با ۶۱ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد و اختلافی ۱۴ امتیازی با تیم دوم جدول رده بندی یعنی منچستر سیتی دارد و همین مسئله حاشیه امن خوبی برای آن‌ها درست کرده است، آن‌ها برای بازی امروز بازیکنانشان را در اختیار دارند و با توجه به سابقه این دیدار میان این ۲ تیم قطعا بازی جذابی را شاهد خواهیم بود.  شیاطین سرخ در طرف مقابل با ۳۴ امتیاز تیم پنجم جدول رده بندی هستند و نسبت به دیگر مدعیان که شروع خوبی در این فصل داشتند، حالا شرایط بهتری  دارند، آن‌ها اگر چه شروعشان خوب نبود، اما حالا به شرایط خوبی رسیدند و امیدوارند با پیروزی در این بازی بزرگ شرایطشان را هم بهتر کنند.  

دیگر دیدار امروز هم از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه میان تیم‌های فوتبال برنلی و لسترسیتی برگزار می‌شود، برنلی که میزبان این بازی است با ۲۴ امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد و لسترسیتی هم با ۴۵ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار دارد. این بازی هم می‌تواند با توجه به نیاز هر ۲ تیم برای برد، دیداری جذاب باشد.  

تقابل جذاب لیورپول و شیاطین سرخ در لیگ جزیره / رونمایی از بارسای کیکه ستین

هفته بیستم لالیگا 

رقابت‌های هفته بیستم لالیگا از روز جمعه آغاز شد و روز گذشته هم شاهد برگزاری ۴ دیدار بود که در ۲ دیدار آن تیم‌های مدعی به مصاف حریفانشان رفتند و توانستند برنده بازی باشند، رئال مادرید با پیروزی برابر سویا موقتا صدر نشین شد و اتلتیکو هم با پیروزی برابر ایبر ۳۸ امتیازی شد و فاصله اش را با بارسلونا به طور موقت کمتر کرد.  

بدون شک مهم‌ترین بازی امروز تقابل بارسلونا و  گرانادا خواهد بود که در نیوکمپ برگزار می‌شود و برای ۲ تیم اهمیت زیادی دارد. بارسا به تازگی با والورده قطع همکاری کرده است و امشب قرار است از سرمربی جدیدش یعنی کیکه ستین رونمایی کند. بارسلونا تا پیش از این هفته با ۴۰ امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل بهتر صدرنشین بود، اما روز گذشته رئال مادرید با شکست سویا موقتا ۴۳ امتیازی شد و به صدر جدول رده بندی رسید.

بارسایی‌ها برای حفظ روند صدرنشینی شان باید برنده این بازی باشند، گرانادای رده دهمی اگر چه در بازی امشب کار سختی دارد، اما به فکر کسب امتیاز است تا بتواند شرایطش را در جدول ارتقا بخشد.  

 تقابل جذاب لیورپول و شیاطین سرخ در لیگ جزیره / رونمایی از بارسای کیکه ستین

برنامه دیگر بازی‌های امشب لالیگا به شرح زیر است: 

مایورکا - والنسیا (۱۴:۳۰)
رئال بتیس - رئال سوسیداد (۱۶:۳۰)
ویارئال-اسپانیول (۱۸:۳۰)
اتلتیکوبیلبائو-سلتاویگو (۲۱:۰۰)
بارسلونا-گرانادا (۲۳:۳۰)

هفته بیستم سری آ 

رقابت‌های هفته بیستم سری آ ایتالیا روز گذشته با ۳ دیدار آغاز شد و امروز هم با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود که در یکی از مهم‌ترین آن‌ها تیم فوتبال یوونتوس از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه میزبان پارما است.

شاگردان ساری با ۴۸ امتیاز در رده نخست جدول رده بندی قرار دارند و با تیم دوم جدول یعنی اینتر هم اختلافی ۲ امتیازی دارند، آن‌ها امیدوارند با برد در این بازی خانگی و توقف احتمالی اینتر جایگاهشان در صدر جدول رده بندی را تثبیت کنند.

شاگردان آنتونیو کونته هم از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در خانه لچه به مصاف این تیم می‌روند، کار آن‌ها در این بازی خیلی سخت نیست و می‌توانند به کسب ۳ امتیاز این بازی امیدوار باشند. آث میلان و آاس رم هم در دیگر بازی‌های این هفته به ترتیب به مصاف اودینزه و جنوا می‌روند.

 تقابل جذاب لیورپول و شیاطین سرخ در لیگ جزیره / رونمایی از بارسای کیکه ستین

برنامه دیدار‌های امروز سری آ به شرح زیر است:

آث میلان - اودینزه (۱۵:۰۰)
بولونیا - هلالس ورونا (۱۷:۳۰)
برشا-کالیاری (۱۷:۳۰)
لچه-اینتر (۱۷:۳۰)
جنوا-آاس رم (۲۰:۳۰)
سوونتوس-پارما (۲۳:۱۵)

هفته هجدهم بوندس لیگا

رقابت‌های هفته هجدهم بوندس لیگا هم از روز جمعه آغاز شد و روز گذشته هم شاهد برگزاری ۷ دیدار بود. این رقابت‌ها در هفته هجدهم شاهد برگزاری ۲ دیدار دیگر هم خواهد بود تا پرونده آن بسته شود. تیم فوتبال بایرن مونیخ در نخستین دیدار‌ از ساعت ۱۸ در خانه هرتابرلین به مصاف این تیم می‌روند. باواریایی‌ها با ۳۳ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی هستند و با توجه به شکست دور از انتظار مونشن گلبادباخ، شانس آن را دارند تا با برد در این بازی با یک امتیاز اختلاف نسبت به این تیم در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار بگیرند.  

تیم‌های فوتبال پادبورن و بایر لورکوزن هم از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه دیگر دیدار این رقابت‌ها را برگزار می‌کنند تا پرونده هفته هجدهم این مسابقات بسته شود.

تقابل جذاب لیورپول و شیاطین سرخ در لیگ جزیره / رونمایی از بارسای کیکه ستین

جام حذفی فرانسه

رقابت‌های جام حذفی فوتبال فرانسه هم امشب با برگزاری ۵ دیدار پیگیری می‌شود که در مهم ترین آن‌ها از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه پاری سن ژرمن به مصاف لوریان می‌رود.

برنامه رقابت‌های امروز به شرح زیر است:

 اتلتیکو مارسیل - رنس (۱۹:۴۵)
دیژون - نیم المپیک (۱۹:۴۵)
مونپلیه-کان (۱۹:۴۵)
رن-آنژه (۱۹:۴۵)
لوریانت-پاری سن ژرمن (۲۳:۳۰)

تقابل جذاب لیورپول و شیاطین سرخ در لیگ جزیره / رونمایی از بارسای کیکه ستین


بیشتر بخوانید:

کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن ماه یوونتوس شد

احتمال غیبت ستاره «هری کین» در یورو ۲۰۲۰ قوت گرفت

توقف شاگردان مورینیو مقابل قعرنشین/ پیروزی روباه ها و حفظ رتبه دوم


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهمن
۱۳:۴۴ ۲۹ دی ۱۳۹۸
ببخشید آتلتیکو دیشب در برابر آیبار باخت لطفا نوشته رو درست کنید
آخرین اخبار