برگزاری دومین جلسه ستاد کمیته روستایی و عشایری ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر

دومین جلسه ستاد کمیته روستایی و عشایری ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حجت الاسلام و المسلمین حسینی مقدم، مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه سازمان با اشاره به برنامه‌های کمیته روستایی و عشایری ستاد بزرگداشت دهه فجر گفت : امام خمینی (ره) با انقلابی درونی زمینه ساز انقلاب بیرونی شد و خط بطلانی بر حکومت شاهنشاهی کشید و امروز شاهد بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

او افزود : دهه فجر بهترین بستر برای تشریح دستاورد‌های نظام و گسترش فرهنگ انقلاب است و بر همه ما واجب است که بیانیه گام دوم انقلاب را به نحو مطلوبی مطالعه و نشر دهیم.

حسینی مقدم سپس از مدیران عضو کمیته درخواست نمود جهت رونق برنامه‌ها در مناطق روستایی و عشایری برنامه ریزی لازم را بعمل آورند.

او آنگاه با اشاره به دسیسه‌های ۴۰ ساله دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: آخرین این ددمنشی‌ها ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی بود که البته پاسخ لازم را هم دریافت نمودند.

حسینی مقدم با اشاره به موقعیت فعلی نظام و انتخابات پیشاروی گفت: در دهه مبارک فجر می‌بایست با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در جای جای مناطق روستایی و عشایری زمینه را برای حضور مثال زدنی مردم فراهم آوریم.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.