آماده باش نیروهای خدمات شهری برای عملیات برفروبی در مناطق شهری اردبیل

شهردار اردبیل گفت: با توجه به بارش سنگین برف نیرو‌های خدمات شهری با آماده باش کامل و بهره مندی از ۱۵۰ دستگاه خودروی سنگین و نیمه سنگین به عملیات برف روبی و نمک پاشی اقدام می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف اللهیان، شهردار اردبیل پیش از ظهر امروز در حاشیه عملیات برف روبی مناطق شهری اردبیل گفت: در پی هشدار اداره کل هواشناسی اردبیل مبنی بر نفوذ سامانه سرد و بارش برف نیرو‌های خدمات شهری در آماده باش کامل قرار گرفتند.

او افزود: در حال حاضر عملیات برف روبی و نمک پاشی معابر و خیابان‌های اصلی به جهت جلوگیری از لغزندگی و تسهیل در رانندگی و تأمین ایمنی شهروندان توسط نیرو‌های خدمات شهری در حال انجام است.

شهردار اردبیل ادامه داد: با بهره گیری از بیش از ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین اعم از ۷۵ دستگاه کمپرس، ۴۰ دستگاه لودر، پنج دستگاه مینی لودر، پنج دستگاه گریدر و ۲۰ دستگاه ایسوز عملیات بازگشایی با فعالیت بیش از ۴۰۰ نیروی خدمات شهری از روز گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

لطف‌اللهیان با بیان اینکه هر ساله با شروع فصل سرما مدیریت شهری اردبیل آماده فراهم آوردن شرایط برای تسهیل در عبور و مرور شهروندان است، افزود: برف روبی و نمک پاشی با اولویت مراکز خدماتی، پل‌ها، بزرگراه‌ها و در ادامه خیابان‌های اصلی و فرعی انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار