عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز گفت:استفاده از نظرات کارشناسی بخش خصوصی در تصمیم گیری ها رونق تولید را به همراه خواهد داشت.

 مجید غیاثی، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: در شرایطی که اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی در دستور کار و اولویت نخست حاکمیت قرار داد، بنابه دلایل مبهم برای تحقق این مهم از نظرات کارشناسان بخش در تصمیم گیری ها استفاد نمی شود.

غیاثی افزود: شرایط تحریم ایجاب میکند دولت با بهره گیری از تجارب ارزشمند بخش خصوصی در تقویت و پویائی اقتصاد کشور تلاش وافری داشته باشد.

او گفت: عمده ترین چالش در مسیر اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی از پاره ای کم توجهی ها و بعضا بی توجهی ها نسبت به استفاده از نظرات بخش خصوصی سرچشمه گرفته است.

مجید غیاثی پویائی اقتصاد کشور را در گرو فاصله گرفتن از تصمیم های موردی و کارشناسی نشده  دانست و افزود: دستیابی به رونق تولید مستلزم ایجاد زیر ساخت مناسب با شور و مشورت و همکاری بخش خصوصی است.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز ضرورت تدوین و اجرای راهکار مناسب در بحث تقویت روابط اقتصادی در بازارهای دنیا را مورد تاکید قرار داد و گفت: بخش خصوصی در این راستا با تمام توان و امکانات دولتمردان را یاری خواهد داد.

او نبود ثبات در نرخ ارز را عمده ترین چالش بخش تولید برای تامین مواد اولیه عنوان کرد و ضرورت رفع این مشکل با استفاده از نظرات بخش خصوصی را مورد تاکید قرار داد. 

انتهای پیام / م . م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.