برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور در اهواز با حضور ۴۱۰ ورزشکار

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان از آغاز مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور در اهواز با حضور ۴۱۰ ورزشکار خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اردوان قاسمی رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان گفت: مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور گرامیداشت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی از امروز، یکشنبه ۲۹دی ماه تا ۴ بهمن ماه به میزبانی اهواز در حال برگزاری است که در نهایت نفرات برتر مسابقات به تیم ملی دعوت خواهند شد.

او با بیان اینکه مسابقات در ۴ رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می‌شود، افزود: این پیکار‌ها با حضور ۴۱۰ ورزشکار در قالب ۴۰ تیم از ۲۰ استان در بخش با لوازم و بدون لوازم انجام می‌شود.

قاسمی با بیان اینکه ورزشکاران استان از شانس بالایی برای کسب مقام در این مسابقات برخوردار هستند، اظهار کرد: خوزستان با یک تیم قدرتمند به مصاف دیگر رقبای خود می‌رود که امیدواریم نتایج خوبی کسب کند.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان بیان داشت: بسیاری از ورزشکاران استان عضو تیم ملی پرس سینه کشور هستند که به دلیل حضور در میادین مختلف داخلی و خارجی از تجربه بالایی برخوردار هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه سال گذشته عنوان قهرمانی مسابقات را به خود اختصاص دادیم تصریح کرد: با توجه به شناختی که از ورزشکاران استان داریم پیش بینی می‌کنیم این دوره نیز روی سکو باشیم و امیدوارم بالاترین مقام را به خود اختصاص دهیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.