مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری، از افتتاح سه باب کتابخانه عمومی در آینده نزدیک در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرهاد خلیل مقدم مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان سامان گفت: به زودی سه باب کتابخانه عمومی در استان افتتاح خواهد شد که مهم‌ترین آن‌ها ساختمان کتابخانه شهید جعفرزاده سامان است.

او افزود: خیرین سامان اثبات کردند که کار‌های سخت با نیت پاک آنان به آسانی انجام می‌شود و ان شاالله کتابخانه شهید جعفرزاده با به روز‌ترین امکانات در دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد و در دیگر نقاط استان نیز شهر‌های فاقد کتابخانه نافچ و پردنجان به زودی شاهد برخورداری از نعمت کتابخانه خواهند بود.

کمال اکبریان فرماندار سامان هم در این نشست گفت: ترویج فرهنگ کتابخوانی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این شهرستان است و تلاش خواهیم کرد تا زمینه ایجاد کتابخانه در مرکز دهستان‌های واجد شرایط را نیز فراهم کنیم.

ایجاد کتابخانه سیار روستایی با همت خیرین، برپایی ایستگاه مطالعه در محل پل تاریخی زمانخان، اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع در دهه مبارک فجر و فضاسازی و ایجاد المان‌های شهری با محوریت کتاب از مهم‌ترین مصوبات مطروحه در این نشست بود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار