فومنی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

قهر با صندوق رای خلاف مصلحت ملی است

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات قهر با انتخابات و صندوق‌های رای را خلاف مصلحت ملی دانست.

حضور مردم توطئه دشمن در فراموشی مقاومت از بین برد/ قهر با صندوق رای خلاف مصلحت ملی استحجت الاسلام محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حماقت آمریکا در ترور شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس گفت: آمریکایی ها دائما علیه کشور اقداماتی را انجام داده یا مطالبی را عنوان می کنند و در این مسیر برخی از دولت های اروپایی و تعدادی از کشورهای منطقه که به دنبال منافع خود هستند علیه منافع ایران اقدام می کنند.   

او ادامه داد:  حضور مردم در مراسم تشییع شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس دریای بیکرانی بود که به بدرقه این دو فرمانده عزیز و شاخص  آمدند و معتقد هستم که ملت ایران به احترام این شهدا ایستاد و نشان دهنده آن شد که مردم پای انقلاب خواهند بود. مراسم حاج قاسم در سراسر کشور ایران و عراق بی نظیر بود.  

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات افزود: بعد از شهادت  حاج قاسم و ابومهدی المهندس رسانه های خارجی سعی در انحراف افکار عمومی داشتند؛ ما عمیقا از جان باختن هموطنانمان در حادثه هواپیما متاثر و متالم هستیم، اما نباید از این اتفاق برای فریب افکار عمومی استفاده شود. دشمن یعنی آمریکا و  برخی از کشورهای اروپایی و متحجرین منطقه که مخالف ایران هستند در تلاش برای فضاسازی برای تخریب نظام بوده تا شهادت حاج قاسم را در حاشیه قرار دهند و مردم را از روحیه انقلابی که دوباره تجلی پیدا کرده دور کنند. 

فومنی با بیان اینکه دشمن در پی توطئه برای فراموشی این حماسه است؛ گفت: ملت و رسانه های ما باید هوشیاری خود را مانند گذشته حفظ کرده تا دشمن حال که به اهداف خود در تضعیف نظام نرسیده  و سپاه با موشک های خود هیمنه پوشالی آمریکا را شکستند به سمت وحدت حرکت کنند. 

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات تاکید کرد: برای امنیت همه گروه ها حتی کسانی که انتقاد داشته و معترض هستند باید وحدت را برای حفظ نظام و کشور حفظ کنند. دفاع از انقلاب و اسلام پشت سر رهبر معظم انقلاب ادامه دارد و باید این کار را وظیفه خود بدانیم. 

فومنی افزود: باید فضای رسانه ای آمریکایی و اروپایی و برخی از کشورهای عربی که شبانه روز در حال فریب رسانه ای مردم هستند که علیه نظام اقدامی کنند را شکست و مردم ما هوشیارتر و بصیرتر از آن بوده تا فریب چند جیره خوار و مزدور را بخورند.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با تاکید بر اینکه آمریکایی ها هیچ گاه دلشان برای کشور ایران نخواهد سوخت؛ گفت: آنها به دنبال این هستند که ایران را به لیبی دیگری تبدیل کنند و یا حتی شرایطی بدتر از آنها ها بکشانند. مردم و جوانان ما باید حواسشان جمع باشد، چراکه دشمن وحدت ما را نشانه رفته، اما همه باید به عنوان یک ایرانی بایستیم و مقاومت کنیم. 

مدیر مسئول روزنامه صدای اصلاحات با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات، کشور را بیمه خواهد کرد و معتقدم اگر بخواهیم در عرصه های بین المللی حضور اثرگذار باشیم حضور موثر مردم در پای صندوق رای را نیاز داریم. انشاءالله با نظر شورای نگهبان انتخابات رقابتی‌تر بشود. معتقدم که  انتخابات، دشمن شکن خواهد بود و کشور و انقلاب را برای سالیان سال بیمه خواهد کرد. 

فومنی با بیان اینکه ایران با جمهوریت و اسلام زنده است؛ اظهار کرد: ترامپ و دنباله روهای آن باید بدانند که انتخابات در ایران واقعی بوده و دموکراسی در این نظام حاکم است و همه ارکان با نظر مردم انتخاب خواهند شد. 

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات قهر با انتخابات و صندوق رای را خلاف مصالح  و منافع ملی دانست و افزود: اگر کسانی قصد قهر با صندوق رای را دارند، خلاف مصالح ملی عمل کرده اند و همه باید کنار هم بوده تا دشمن سوءاستفاده نکند. ما نباید به خاطر اختلافات، منافع شخصی را بر منافع ملی ترجیح دهیم، زیرا با قهر با صندوق رای هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار