دستگیری مردی که با شلیک گلوله به همسرش متواری شده بود

فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری مردی که با شلیک سلاح همسرش را مجروح و متواری شده بود، در کمتر از دو ساعت خبر داد.

دستگیری مردی که با شلیک گلوله به همسرش متواری شده بودبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسن مفخمی شهرستانی از شناسایی و دستگیری فردی که شب گذشته در یکی از محله‌های شهر اراک به سمت همسرش تیراندازی کرده و متواری شده بود، خبر داد و گفت: ضارب در کمتر از ۲ ساعت دستگیر شد.

وی تصریح کرد: شب گذشته برابر با بیست و هشتم دی ماه سال جاری در یکی از محله‌های شهرستان اراک، گزارش تیراندازی به پلیس اعلام و در بررسی‌ها به عمل آمده از سوی مأموران مشخص می‌شود که مردی ۳۳ ساله به علت اختلافات مالی با همسرش، با یک قبضه اسلحله او را مجروح و مورد اصابت گلوله قرارداده و سپس از صحنه وقوع تیراندازی متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با تحقیقات و بررسی‌های انجام شده پلیس، محل اختفای این فرد در کمتر از ۲ ساعت در مراحل تخصصی انجام شده در یکی از روستا‌های شهرستان خنداب شناسایی شد.

مفخمی شهرستانی بیان کرد: سرانجام پس از اطمینان از صحت موضوع و هماهنگی با مقام قضائی و کنترل نامحسوس محل اختفای تیرانداز فراری، در عملیات غافلگیرانه مأموران، متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی در ادامه گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح کشف و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی یادآور شد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های صورت گرفته لب به اعتراف گشوده و اظهار داشت که در روز حادثه به علت برخی اختلافات با همسرش درگیر شده و با یک قبضه اسلحله‌ای که از قبل در اختیار داشته، او را مجروح و مورد اصابت گلوله قرارداده است.

مفخمی با بیان معرفی متهم به مرجع قضائی گفت: فرد مصدوم نیز بلافاصله بعد از این واقعه به بیمارستان انتقال شد که حال عمومی وی مطلوب گزارش شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.