فرماندار شهرستان جلفا گفت:توسعه فضا‌های آموزشی تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی و اجرای طرح‌های آموزشی و تحصیلی با همکاری دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان از اولویت‌های حوزه تعلیم و تربیت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،احمدی فرماندار شهرستان جلفا در جلسه شورای اموزش و پرورش شهرستان جلفا گفت: هدف اصلی شورا تامین امکانات مناسب اموزشی و ارتقاء آموزش و‌ کیفیت علم و دانش میباشد و باید در قالب مصوبات این شورا تصمیم گیری‌های عملی و موثر در توسعه کمی و کیفی آموزشی در این شهرستان انجام شود.

احمدی افزود: توسعه فضا‌های آموزشی، تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی و اجرای طرح‌های آموزشی و تحصیلی با همکاری دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان از اولویت‌های حوزه تعلیم و تربیت است.

او با اشاره به فرسوده بودن برخی مدارس گفت: درسطح شهرستان برخی مدارس فرسوده و مشکلات ایمنی دارند که هرچه سریع‌تر به اداره کل نوسازی استان گزارش داده شود که از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود

فرماندار شهرستان جلفا گفت از سوی شورا‌های اسلامی شهرستان جلفا برای اداره آموزش و پرورش جهت ارتقاء سطح علمی دانش آموزان اعتبار در نظر گرفته شده که نتایج آن به زودی اعلام میشود

احمدی گفت:در دانش آموزان دختر شهرستان فقر آهن مشاهده شده است که باید طرح آهن یاری با کمک مرکز بهداشت و درمان شهرستان جلفا انجام شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.