آیت‌الله مجتهد شبستری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مسائل جناحی در شورای نگهبان مطرح نیست

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آنچه مسلم است در شورای نگهبان مسائل جناحی مطرح نیست و کسی به خاطر فعالیت در فلان جناح رد صلاحیت نشده است.

مسائل جناحی در شورای نگهبان مطرح نیستآیت‌الله محسن مجتهد شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه انتخابات قبل از انقلاب معنایی نداشت و اربابان خارجی هر کسی را که می‌خواستند از شهرستان‌ها یا استان‌ها وکیل می‌کردند، اظهار کرد: در چهل سال گذشته انتخابات زیادی برگزار شده و مردم همواره پای صندوق‌های رای حضور داشته اند.

او ادامه داد: مردم نسبت به برخی از مسئولان انتقادانی دارند، اما به اصل نظام وفا دارند و به سمپاشی‌های دشمنان توجهی ندارند. البته با تاکیداتی که رهبر معظم انقلاب داشتند حضور مردم در انتخابات کمرنگ نخواهد بود.

 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عضو آنچه مسلم است در شورای نگهبان مسائل جناحی مطرح نیست و کسی به خاطر فعالیت در فلان جناح رد صلاحیت نشده است.

آیت الله مجتهد شبستری درباره تائید صلاحیت افراد مختلف برای انتخابات مجلس یازدهم تصریح کرد: چون مهلت بررسی صلاحیت نامزد‌های انتخاباتی کم بود ممکن است در برخی بررسی‌ها دقت کافی نشده باشد. آن‌هایی که طبق مدارک تخلفات مالی و ... داشتند و تخلفاتشان اثبات شده باید رد صلاحیت می‌شدند، ولی برای کسانی که عدم احراز نوشته اند مهلتی برای اعتراض مقرر شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار