تابستان ۹۹ انجام می‌شود؛

بهره برداری از فاز دوم پست ۴۰۰ کیلوولت باغملک

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از بهره برداری فاز دوم پست ۴۰۰ کیلوولت باغملک با ظرفیت ۲۰۰ مگاولت آمپر در تابستان سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با اشاره به روند اجرایی ساخت فاز دوم پست ۴۰۰ کیلوولت باغملک گفت: فاز اول پست ۴۰۰ کیلوولت باغملک به ظرفیت ۲۰۰ مگاولت آمپر در سال ۹۶ وارد مدار شد و از سال گذشته روند تکمیل فاز دوم و سوم این پست به ظرفیت ۴۰۰ مگاولت آمپر دیگر، آغاز شده است.

او افزود: ورود و خروج این پست از طریق خط ۴۰۰ کیلوولت دومداره کارون ۳ - امیدیه تنظیم شده و از طریق یک خط چهار مداره ۱۳۲ کیلوولت، برق را به شبکه‌های پایین دستی منتقل می‌کند.

دشت‌بزرگ بیان داشت: این پست بزرگترین پست انتقال ۴۰۰ کیلوولت ناحیه مارون (شهرستان‌های ایذه، باغملک و رامهرمز) با تجهیزات مدرن است که در حال احداث و نهایی شدن است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: فاز دوم این پروژه در تابستان پیش رو و فاز سوم در تابستان ۱۴۰۰ وارد مدار می‌شود و با ورود این پست، پایداری شبکه برق در این مناطق افزایش قابل توجهی پیدا می‌کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.