بحران کمبود سرباز در ارتش رژیم صهیونیستی

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت از افزایش معافیت سربازان صهیونیست به علت مشکلات روحی خبر داد.

بحران کمبود سرباز در ارتش رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت، تعداد معافیت در میان جوانان اسرائیلی برای خدمت اجباری سربازی به علت مشکلات روحی افزایش یافته است که برخی منابع آن را ناشی از کاهش انگیزه جوانان در زمینه انجام خدمت نظامی دانسته‌اند.

این روزنامه صهیونیستی نوشت: داده‌های ارتش حکایت از آن دارد که امسال از هر سه جوان اسرائیلی، یک جوان به علت مشکلات روحی از خدمت اجباری سربازی معاف خواهد شد.

به نوشته این روزنامه، آمار ارتش اسرائیل نشان می‌دهد, ۳۲.۹% درصد از جوانان پسری که امسال خود را برای خدمت سربازی معرفی کرده بودند، به سبب مشکلات روحی از خدمت سربازی معاف خواهند شد.

یدیعوت آحارنوت افزود: با فرا رسیدن سال جدید و به خدمت گرفتن افراد برای سربازی در سال ۲۰۲۰ فرماندهی ارتش اسرائیل تلاش دارد، از شدت این پدیده بکاهد، به ویژه آنکه امسال حدود ۴۴ درصد از زنان معرفی شده برای خدمت سربازی نمی‌توانند به خدمت گرفته شوند.

سرلشکر «موتی الموز» فرمانده بخش نیروی انسانی ارتش اسرائیل دو هفته پیش با ارسال پیامی به افسران بخش بهداشت روانی ارتش از آن‌ها خواست، دادن معافیت به سربازان را به علل مشکلات روحی کاهش دهند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۴ ۰۱ بهمن ۱۳۹۸
دو تا موشک که بزنی تو اسرائیل همون تعداد سرباز باقیمانده هم در میرند.اینا جونشون خیلی براشون مهمه.
آخرین اخبار