رئیس سازمان صمت استان سمنان خبرداد؛

تفویض اختیار صدور جواز‌های صنعتی به استان سمنان

اسودی با اشاره به تفویض اختیارات وزارت خانه به ادارات کل، گفت: ازاین‌پس تمام مراحل صدور مدارک و جواز‌ها در استان صورت می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، درباره تسهیل گری وزارت صمت درزمینهٔ تولید، گفت: ازاین‌پس تمام مراحل دریافت مدارک و بررسی کارشناسی جواز‌های تأسیس و توسعه، توسط خانه صنعت، معدن و تجارت استان انجام می‌شود.

او افزود: این امر شامل تمامی مراحل دریافت مدارک، بررسی کارشناسی، درخواست صدور، اصلاح، تمدید و انتقال جواز تأسیس و توسعه به خانه صنعت، معدن و تجارت استان تفویض شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: این مراحل از طریق سامانه بهین یاب با رعایت کلیه ضوابط و مقررات مربوط و برای داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام می‌شود که می‌تواند انجام مطلوب امور و ارائه خدمات بهتر به متقاضیان را در برداشته باشد.

اسودی بابیان اینکه دسترسی‌های لازم در فرآیند‌های مربوطه برای کارشناسان و رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان در سامانه هماهنگ ایجاد و پشتیبانی لازم در خصوص امور مربوط به این سامانه انجام‌شده است، ابراز کرد: نظارت بر حسن اجرای امور همچنان بر عهده سازمان صمت استان سمنان است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: واحد صنعتی ، تجارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار