اشتغالزایی در مناطق کم برخوردار خوزستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: طبق برنامه‌ریزی و استراتژی صورت گرفته مناطق کمتر برخوردار و خانواده‌های کمتر برخوردار را برای ایجاد اشتغال مورد هدف قرار داده‌ایم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید نورالله حسن‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: طبق برنامه‌ریزی و استراتژی صورت گرفته مناطق کمتر برخوردار و خانواده‌های کمتر برخوردار را برای ایجاد اشتغال مورد هدف قرار داده‌ایم و  برنامه‌ریزی شد تا به آن‌ها کار آفرینی را آموزش دهیم و به تبع آن تولید و اشتغال را در این زمینه افزایش دهیم همچنین در این راستا ارتباط تنگاتنگی با کمیته امداد استان برقرار شد.

او افزود: بر این اساس یک کمیته به طور ویژه در مناطق کمتر برخوردار فعالیت می‌کند و همچنین باشگاه کارآفرینان نوجوان را نیز با جامع هدف مشخص که دانش آموزان ۱۲ تا ۱۷ سال را مورد هدف قرار داد که با همکاری مدیر اداره تعاون، کمیته امداد و سازمان فنی و حرفه‌ای از شهریور ماه سال جاری کار خود را آغاز کرد.

حسن زاده بیان داشت: متناسب با پتانسیل هر ۴ نقطه شمال، جنوب، غرب و شرق استان برنامه‌ریزی انجام شد و در دو حوزه صنایع و مشاغل خانگی برای جامعه هدف فرهنگ‌سازی کار آفرینی انجام شده که در این زمینه با جهاد دانشگاهی کار بزرگی انجام شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان تصریح کرد: استان به دلیل وجود صنایع عظیم تولیدکنندگان و کارآفرینان بسیاری دارد، اما نقاط ضعف ما در شناساندن این افراد به جامعه ملی است.

 این مقام مسئول در پایان گفت: یک مجموعه خوب با تیم کارشناسی خوب در خوزستان وجود دارد که برنامه‌ها و سیاست‌گذاری‌ها را برای کار آفرینی و اشتغال برنامه‌ریزی و تدوین می‌کنند و۲۶ نماینده کار آفرین برتر استان را در شهرستان حکم دادیم که این کار برای نخستین بار در کشور انجام شده که بتوانند در کنار دستگاه‌های اجرایی سیاست گزاری را به بهترین شکل ممکن انجام دهند و قوانین را تدوین کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.