قصری مطرح کرد؛

برگزاری همایش نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق تولید بر پایه بیانیه گام دوم انقلاب

دبیر اولین همایش نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق تولید گفت:افق نگاه این همایش بلند مدت است و بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،قصری دبیر اولین همایش نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق تولید در نشست خبری این همایش که صبح امروز در ستاد فرماندهی تهران بزرگ برگزار شد، گفت: از اسفند ۸۸ بحث توجه به اقتصاد مورد توجه قرار گرفت و برای اولین بار همایشی در راستای توسعه اقتصادی در آذربايجان شرقي برگزار شد.

وی ادامه داد: پس از برگزاری آن همایش نیروی انتظامی که متولی امنیت است به فکر توسعه امنیت اقتصادی افتاد.

قصری گفت: طی سال‌های اخیر مقام معظم رهبری به رونق اقتصادی توجه داشتند و سال گذشته ایشان در بیانیه گام دوم انقلاب به بحث اقتصادی توجه بسیاری داشتند که برای رسیدن به اهداف مهم گام دوم انقلاب وارد عمل شدیم.

دبیر اولین همایش نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق تولید افزود: از آنجایی که اقتصاد مرکزیت دارد نیروی انتظامی می‌خواهد امنیت آن را برقرار کند و هدف کمک خود را نیز اعلام کرده است.

وی افزود: امیدواریم نقشه علمی طراحی شود تا بر اساس آن برنامه تعامل اقتصاد و امنیت را داشته باشیم، در این افق باید الزامات مشخصی تعین شود تا نیروی انتظامی این الزامات را به مسئولان مربوطه تبلیغ و قوانینی در این خصوص تدوین شود بر همین اساس امنیت کسب و کار نیز تامین شود.

قصری گفت: همایش فردا مقاله پایه نیست و همانند اعلام همگانی است تا نخبگان و دستندرکاران اقتصادی وارد عمل شوند؛ محیط اقتصادی کشور پر تلاطم است و به همین دلیل این محیط به صورت دائم باید رصد شود.

دبیر اولین همایش نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق تولید اظهار کرد: افق نگاه این همایش بلند مدت است و بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ما امنیت انتظامی اقتصاد را تامین می کنیم،گفت:نگاه ما علمی است و خروجی تحقیقات ما به مسئولان ابلاغ می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار