آغاز پویش جذب ۱۴۰۰ حامی برای ایتام در میامی

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) میامی گفت: برای کمک به وضعیت زندگی ایتام، پویش جذب ۱۴۰۰ حامی جدید راه‌اندازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد مهدی اصغری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) میامی با اشاره به طرح ملی "من هم یک حامی هستم"، افزود: پویش ثبت‌نام از یکهزارو ۴۰۰ حامی در شهرستان میامی در حال اجراست.

او با بیان این که، علاوه بر پرداخت انفرادی در این طرح، گروه‌های چند نفره نیز می‌توانند در این امر خداپسندانه مشارکت نمایند، ادامه داد: در طرح پویش ابتدا حامیان براساس شرح‌حالی که از وضعیت ایتام و فرزندان محسنین در اختیارشان قرار می‌گیرد، می‌توانند فرزند معنوی خود را انتخاب می‌کنند.

اصغری با بیان اینکه یافتن حامی برای ایتام از طرح‌های اثربخش کمیته امداد است، اظهار داشت: حامیان می‌توانند با واریز ماهانه ۱۰۰ هزار ریال یا بیشتر، حامی یک یا چند یتیم و فرزند محسنین باشند و جهت رفع بخشی از نیاز‌های ضروری و اساسی این خانواده‌ها کمک کنند.

او با اشاره به اینکه اعتماد مردم بالاترین پشتوانه معنوی کمیته امدادمحسوب می‌شود، گفت: در قالب این پویش با جذب حامیان جدید ضمن افزایش سرانه فرزندان مشمول این طرح، امیدواریم بتوانیم خدمات اثربخشی در راستای رفع مشکلات و نیاز‌های ضروری خانواده‌های محروم ونیازمند ارائه شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار