قانون دریافت وجه در پارکینگ فرودگاه بندرعباس به کجا رسید؟

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: با ورود دستگاه قضایی، تردد کمتر از 15 دقیقه وسائط نقلیه به فرودگاه بین المللی بندرعباس رایگان شده است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان  اظهار کرد: با توجه به گزارش‌های مردمی مشخص شد، در ورودی فرودگاه بندرعباس مراجعان ملزم به پرداخت حق پارکینگ می‌شدند که این موضوع منجر به اعتراض شهروندان شده بود.

او یادآور شد: بر اساس بررسی‌های انجام شده، تعداد زیادی از تردد‌ها به فرودگاه بین‌المللی بندرعباس، مربوط به افرادی است که قصد همراهی، بدرقه و یا استقبال از مسافران خود را داشته و عملاً از پارکینگ استفاده‌ای نمی‌کنند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اضافه کرد: از نظر قانونی، دریافت وجه باید در مقابل ارائه خدمات بوده و دریافت هزینه از افرادی که استفاده‌ای از خدمات پارکینگ ندارند؛ خلاف حقوق عامه است.

صالحی تصریح کرد: با توجه به مطالبات مردم با ورود دادستانی مرکز استان به این موضوع و بازدید از محل پارکینگ فرودگاه، مقرر شد جهت جلوگیری از تضییع حقوق عامه، تردد‌های کمتر از ۱۵ دقیقه رایگان باشد و این موضوع در ورودی و خروجی پارکینگ به اطلاع مسافران رسانده شود که بلافاصله پس از بازدید، این موضوع عملیاتی شده است.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.