شکوری: روی میزبانی تیم‌ها در ایران به AFC تاکید ویژه کردیم/ علی دایی یکی از گزینه های هدایت تیم ملی است

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال گفت: به کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید کردیم میزبانی تیم‌های ایرانی باید در کشور خودمان باشد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  ابراهیم شکوری سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال در مورد نامه فدراسیون فوتبال ایران به‌ AFC بیان کرد: نامه‌ را با توجه به صورت جلسه‌ای که ۴ باشگاه (استقلال، پرسپولیس، سپاهان و شهرخودرو) تنظیم کرده بودند، ارسال کردیم و منتظر پاسخ خواهیم بود.

او در ادامه افزود: قرار بود فردا بازی‌ها برگزار شود که قطعا برگزار نمی‌شود. اگر بازی شهرخودرو و استقلال هم برگزار شود به تاریخ ۵ ژانویه در کشور خودمان موکول می‌شود.

شکوری ادامه داد: امیدوارم سریعا کنفدراسیون فوتبال آسیا جلسه را تشکیل دهد و جواب نهایی را به ما بدهد. از فروردین ماه تا مهر ماه میزبان مسابقات آسیایی را میزبانی کردیم و در فوتسال هم  مورد تمجید AFC قرار گرفته بودیم.

او در مورد سرمربی آینده تیم ملی بیان کرد: امروز درگیر بحث امتیاز میزبانی تیم‌های ایرانی بودیم. اما در اینکه علی دایی بازیکن بزرگی است و فوتبال ما را به نام او در جهان می‌شناسند هیچ شکی نیست. همه مربیان داخلی ما تیم دارند و طبیعی است او گزینه تیم ملی باشد. در اولین فرصت که به یک ماه آینده هم به طول نخواهد انجامید، مربی تیم ملی مشخص می‌شود. همچنان گزینه‌های خارجی هم در لیست ما قرار دارند، اما مردم به این موضوع واقف هستند که شرایط اقتصادی سختی داریم.

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال ادامه داد: فعلا قصد ندارم نام خاصی از کسی بیاوریم، اما تیم دیگری در حال مذاکره با سرمربی آینده تیم ملی است و امیدواریم سریعتر به نتیجه برسند. از همه رسانه‌ها و مردم خواستارم دست به دست هم دهیم تا در این شرایط سخت و فشار خارج از کشور بتوانیم به موفقی دست یابیم.

شکوری در پایان تصریح کرد: بحث سلب میزبانی ممکن است به میزبانی تیم ملی فوتبال در رقابت‌های جام جهانی هم برگردد. با این حال باشگاه‌های فوتبال ما درخواست دادند تا با شیخ سلمان و مسئولان‌ کنفدراسیون فوتبال آسیا دیداری داشته باشند تا بتوانیم حق میزبانی را در کشور خودمان داشته باشیم.


بیشتر بخوانید: حکم کنفدراسیون آسیا علیه ایران نیمه لغو شد/ میزبانی دور گروهی به ایران رسید


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار