اخبار حوادث امروز یکم بهمن ماه ۹۸؛

از دستگیری قاتل فراری ودستگیری اعضای باندسرقت مسلحانه تا واژگونی یک دستگاه خودرو ۴۰۵

مهم‌ترین حوادث امروز (یکم بهمن ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (سه شنبه یکم بهمن ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستبند پلیس خرمشهربر دستان قاتل فراری و سارقان مسلح

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در ۱۲ آذرماه سال جاری در حومه شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او درادامه افزود: دیروز کارآگاهان پلیس آگاهی خرمشهر با کار اطلاعاتی یک باند ۵ نفره سارقان مسلح که درسطح شهرستان‌های اهواز، آبادان، خرمشهر، شادگان اقدام به سرقت مسلحانه می‌کردند را شناسایی وبا هماهنگی مرجع قضایی اعضای باند را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۴ فقره سرقت مسلحانه معترف شدند، افزود:یکی از سارقان مسلح در ادامه تحقیقات پلیس به قتل ارتکابی درحومه اهواز اعتراف کرد.

سردار عباس زاده با اشاره به اینکه تحقیقات در خصوص سایر سرقت‌های مسلحانه حوزه ۳ شهرستان، شادگان، آبادان، اهواز کماکان ادامه دارد، تاکید کرد: نیروی انتظامی در جهت کشف جرایم از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد و مصمم است با جرائم خشن با قاطعیت برخورد کند.

تلاش آتش‌نشانان خرمشهری برای نجات یک قلاده سگ گرفتار  

شهرام بختیاری مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر گفت:دقایقی پیش واحد امداد و نجات آتش نشانی خرمشهر توانستند  با تکنیک های تخصصی  یک قلاده سگ که در چاه فاضلاب گرفتار شده بود را نجات دهند.  

دستگیری قاتل فراری ودستگیری اعضای باندسرقت مسلحانه      

واژگونی یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵

سعید بریزی مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت:امروز ساعت ۱۵:۲۱ حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ به آدرس ۲۰متری ذوالفقاری ایستگاه چهار   به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شده که بلافاصله گروه اطفائیه و امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان به محل حادثه اعزام شدند .

از دستگیری قاتل فراری ودستگیری اعضای باندسرقت مسلحانه تا واژگونی  یک دستگاه خودرو ۴۰۵

او با بیان اینکه آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه عملیات امداد و نجات را آغاز کردند افزود:  متاسفانه به دلیل شدت حادثه راننده خودرو و یک سرنشین دچار جراحت شده که توسط امداد گران سازمان آتش نشانی از خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس شدند .

                

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.