رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رزن از افتتاح مجتمع تفریحی و سرگرمی پارک آبی در ایام الله دهه فجر این شهرستان خبر داد.

افتتاح مجتمع تفریحی و سرگرمی پارک آبی شهرستان درجزین در ایام الله دهه فجرشهروز کهیایی رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رزن، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،با اشاره به اینکه به منظور حمایت از تفریحات سالم همه اقشار منطقه به ویژه جوانان و نوجوانان مجتمع تفریحی و سرگرمی با عنوان پارک آبی آماده بهره برداری است، گفت: این طرح در زمینی به مساحت ۴ هزارو ۵۰۰ متر مربع ایجاد شده ودر ۵ کیلومتری رزن به سمت همدان قرار دارد.

او با اشاره به میزان اعتباراین طرح افزود: این طرح با اعتبار بالغ بر ۷ میلیارد و ۴۰۰ تومان توسط سرمایه گذار بخش خصوصی انجام شده است که به زودی افتتاح و آماده ارائه خدمت به اقشار منطقه است.

اوبا بیان اینکه سرمایه گذاری این طرح به همت بخش خصوصی صورت گرفته است، ادامه داد: برای ساخت این طرح ۱۰ میلیارد تومان آورده بخش خصوصی، ۲ میلیارد تومان تسهیلات روستایی و ۶۰۰ میلیون تومان هم از سوی منابع داخلی بانک‌ها تامین شده است.
کهیایی بیان کرد: با آغاز فعالیت این مجتمع تفریحی حدود ۶۰ اشتغالزایی ایجاد می‌شوند.
 
رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رزن اضافه کرد: برای افتتاح این طرح در ایام دهه فجر منتظر استعلام و موافقت از دستگاه‌های مربوطه هستیم.

او بیان کرد: اقامتگاه، سفره خانه سنتی، وسایل بازی و سرگرمی کودکان و نوجوانان از جمله امکانات تفریحی وسرگرمی مجتمع تفریحی وسرگرمی پارک آبی است.

این مسئول همچنین از ثبت معنوی مراسم شب عید قربان درشهرستان رزن خبرداد وافزود: در این خصوص موافقت‌ها واقدامات اولیه این طرح نیز انجام شده و در استانه ثبت معنوی آن در میراث فرهنگی رزن هستیم.

کهیایی گفت: از ابتدای امسال تاکنون نیز ۳ موافقت اصولی از میراث فرهنگی در قالب ساخت مجتمع‌های گردشگری را کسب کرده ایم.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رزن با بیان اینکه مد نظر است یک هتل ۳ ستاره در یکی از روستا‌های رزن ایجاد کنیم اظهار داشت: در این خصوص اقدامات اولیه این هتل انجام شده ودر حال پیگیری مجوز از سوی میراث فرهنگی استان هستیم.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رزن از کلنگ زنی مجتمع تفریحی و گردشگری روستای امیریه شهرستان رزن در دهه فجر خبر دادو گفت: این مجتمع با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان ودر قالب سوئیت‌های اقامتی، سفره خانه سنتی، امکانان تفریحی وسرگرمی است که همزمان با ایام الله دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار