کلیه راه های روستایی مناطق سیل زده بلوچستان بازگشایی موقت شدند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: کلیه راه های روستایی در مناطق سیلزده جنوب این استان بازگشایی موقت شدند.

کلیه راه های روستایی مناطق سیل زده بلوچستان بازگشایی موقت شدندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ابراهیم جاوشیری  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در جریان سیل هفته گذشته راه ارتباطی ۷۷۵ روستای جنوب سیستان و بلوچستان به طول ۳ هزار و ۸۶۰ کیلومتر راه روستایی مسدود شد.

او  افزود: در این مدت با کمک ۷۲۲ نفر نیروی راهداری و به کارگیری ۳۷۵ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری تقریباً تمامی راه‌های روستایی بازگشایی شدند اما همچنان آب باران موجود مانعی برای تردد هموطنان در مناطق سیل زده محسوب می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان ادامه داد: شهروندان هنوز هم باید با احتیاط از این محورها عبور کنند زیرا بارش‌های سیل آسا خسارت‌های عمیقی را بر ابنیه و راه‌ها ایجاد کرده است.

او  با اشاره به معرفی مسیرهای ایمن و جایگزین در مناطق سیل زده تصریح کرد: مسیرهای «چانف» به «اسپکه»، «کیشکور» به سرباز و سرباز به «کاجو» به عنوان راه‌های جایگزین و مطمئن انتخاب شده‌اند تا هموطنان با انتخاب این مسیرها حین تردد با مشکلی مواجه نشوند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار