معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان خبر داد؛

اعزام دانش آموزان پسر استان به اردوی راهیان نور

سرهنگ خالقیان گفت: امسال یک هزار نفر از دانش آموزان پسر استان سمنان به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ پاسدار علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه راهیان نور بعد از راهپیمایی اربعین یکی از بزرگترین رویداد‌های فرهنگی و مذهبی کشور است که در تربیت جوانان و نوجوانان تاثیر گذار است گفت: امسال یک هزار دانش آموز دختر استان سمنان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

او با بیان اینکه در اردو‌های راهیان نور می‌توان دانش آموزان را با سبک زندگی رزمندگان، شهدا و فرماندهان دفاع مقدس آشنا کرد افزود: با توجه به مشکلات اعتباری امسال اردوی راهیان نور پسران نیز انجام می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) با بیان اینکه طی جلسات متعدد با اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان اردو‌های راهیان نور دانش آموزان پسران استان از ۲۳ بهمن ماه امسال آغاز می‌شود تصریح کرد: دانش آموزان پسر استان سمنان در اردوی راهیان نور جنوب کشور از یادمان‌های فتح المبین، شلمچه، طلائیه و غیره بازدید می‌کنند.

سرهنگ خالقیان در پایان با بیان اینکه یکی از راه‌هایی که می‌تواند زمینه ساز تربیت جوانان و نوجوانان با روحیه جهادی و انقلابی شود اردو‌های راهیان نور است گفت: امسال یک هزار نفر از دانش آموزان پسر استان سمنان به این اردوی فرهنگی و مذهبی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار