افشای طرح‌های اولیه محل قرار گیری قلم لمسی در دسته نینتندو سوییچ

به تازگی پتنت‌هایی در فضای مجازی منتشر شده است که محل قرارگیری قلم لمسی در کنسول سوییچ را نشان می‌دهد.

افشای طرح‌های اولیه محل قرار گیری قلم در کنترلر سوییچبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مثل همیشه شرکت نینتندو سورپرایزی جدید برای گیمرهایش دارد و سعی کرده است با اختراع جدیدش استفاده گیمرها از کنسول نینتندو سوییچ را ساده‌تر کند. از زمان معرفی کنسول نینتندو سوییچ، جای خالی یک قلم لمسی در آن به چشم می‌خورد چرا که صفحه نمایش این کنسول لمسی بوده و کاربران برای اجرای برخی از عناوین رایانه‌ای احتیاج به استفاده از قلمی داشتند که هیچگاه در این کنسول وجود نداشت. اما به تازگی یکی از وب سایت‌های تحلیل بازی از طرح اولیه این قلم که قرار است در کنترلر کنسول سوییچ قرار گیرد پرده برداری کرده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از این وب سایت طرح اولیه محل قرارگیری این قلم در دستبند جوی‌کان نمایش داده شده است که طبق آمار حدود هفت ماه از زمان ثبت آن می‌گذرد و این دستبند به گونه‌‎ای طراحی شده است که گیمرها امکان استفاده همزمان از قلم  دکمه‌های کنترلر را خواهند داشت و برای استفاده از قلم لمسی این کنسول کافی است کنترلر را همانند خودکار در دست گرفته و از قلم استفاده کنند.

افشای طرح‌های اولیه محل قرار گیری قلم در کنترلر سوییچ

به طور کلی زمانی نینتندو به نیاز استفاده از قلم لمسی در کنسول سوییچ پی برد که عنوان Super Mario Maker 2 را روانه بازار کرده بود و از آنجایی که کاربران در برخی از مراحل بازی باید اشیا خاصی را طراحی می‌کردند، ترجیح داد نسخه‌ای خاص از این بازی که به همراه قلم لمسی مخصوص نینتندو طراحی شده بود را روانه بازار کند.


بیشتر بخوانید: مشخصات دوربین و باتری گوشی‌های سامسونگ گلکسی A31 و A41 فاش شد


لازم به ذکر است که این پتنت‌ها صرفا توسط یکی از وب سایت‌ها منتشر شده است و هیچ کدام از آن‌ها توسط نینتندو رد یا تایید نشده است بنابراین نمی‌توان ساخت این پتنت‌ها را قطعی دانست و برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه باید تا زمان اعلام رسمی نینتندو صبر کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.