مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی مطرح کرد؛

ارسال رایگان کتاب‌های درسی دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده

امینی گفت: کتاب‌های درسی برای دانش آموزان مناطق سیل زده که کتاب هایشان در سیل از بین رفته است، به صورت رایگان ارسال شد.

به گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  احمدرضا امینی مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی، گفت: پس از حادثه سیل اخیر و با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان و اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان، برآورد نیاز کتاب درسی دانش آموزان حادثه سیل دریافت شد.

امینی اظهار کرد: تعداد ۸۸۶۱ جلد کتاب درسی برای دانش آموزان مناطق درگیر با سیل در استان هرمزگان و تعداد ۴۲۰۹۸ جلد کتاب درسی برای دانش آموزان آسیب دیده در حادثه سیل استان سیستان و بلوچستان در دوره و پایه‌های تحصیلی مختلف ارسال شده است.

او ادامه داد: دانش آموزان یا خانواده ها می توانند فایل PDF کتاب درسی را از پایگاه کتاب درسی به نشانیChap.sch.ir دریافت و از آن استفاده نمایند.

سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی پیش از این در راستای کمک به دانش‌آموزان مناطق سیل زده کشور و در اقدامی انسان دوستانه تعداد ۵ هزار بسته نوشت افزار شامل (۳۵۰۰ بسته به ناحیه ۴ اهواز و ۱۵۰۰ بسته به آموزش و پرورش منطقه شاوور) و تعدادی میز اداری، صندلی، کمد و رایانه را هم برای استفاده دانش آموزان، معلمان و کادر اداری مناطق سیل زده استان خوزستان ارسال کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار