هفته بیست و چهارم لیگ جزیره؛

چلسی ۲ - آرسنال ۲ / جدال لندنی‌ها برنده نداشت

تیم‌های فوتبال چلسی و آرسنال در ادامه رقابت‌های لیگ جزیره به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی به پایان رسید.

چلسی ۲ - آرسنال ۲ / تقسیم امتیاز‌ها در جدال لندنی‌هابه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم‌های فوتبال چلسی و آرسنال امشب در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ فوتبال جزیره به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت به تساوی ۲ -۲ رضایت دادند تا این بازی که به دربی لندن هم مشهور است در نهایت با تقسیم امتیاز‌ها به پایان برسد.  

بازی ۲ تیم از همان ابتدا خشن و نزدیک دنبال شد و در دقیقه ۲۶ مسابقه داوید لوئیز برای آرسنال از زمین مسابقه اخراج شد، در ادامه  جورجینیو موفق شد در دقیقه ۲۸ برای چلسی گل زنی کند تا شاگردان لمپارد از حریفشان پیشی بگیرند. در ادامه نیمه نخست هم گل دیگری زده نشد.  

آرسنال در نیمه دوم بهتر بود و در دقیقه ۶۴ توسط مارتینلی به گل تساوی رسید، پس از آن ۲ تیم حملات خوبی را روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند، اما این چلسی بود که دردقیقه ۸۵ توسط آسپیلیکوتا به گل رسید، در ادامه، اما بیرین در دقیقه ۸۸ گل تساوی را برای آرسنال شد تا این بازی مساوی به پایان برسد.  

با این نتیجه چلسی ۴۰ امتیازی شد و در رتبه پنجم جدول رده بندی باقی ماند و آرسنال هم با ۳۰ امتیاز در جایگاه دهم باقی ماند.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار