طرح مفهومی جدید از کراس‌اوور جذاب لکسوس

کمپانی لکسوس تصاویری از یک خودرو شاسی‌بلند مناسب برای سفرهای ماجراجویانه را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بخش کانادایی شرکت لکسوس اخیرا طرح مفهومی با نام Lexus GX Overland معرفی کرده است و در نظر دارد آن را در نمایشگاه بین‌المللی مونترئال به نمایش بگذارد. تجهیزات داخل خودرو، این محصول را به یک وسیله مناسب برای سفر تبدیل می‌کند. همچنین وجود یک چادر خواب بر روی سقف بهترین نکته برای علاقه‌مندان به سفر‌های آف‌رود است.

طراحی داخلی و بدنه

طرح مفهومی نمایانگر یک پک کامل از محصول GX 460 است. چادر خواب قرار گرفته بر روی سقف شامل یک سایه‌بان بر روی خودرو و یک دوش مکعبی کوچک است که برای شستشو در طبیعت در نظر گرفته شده است. شرکت لکسوس همچنین از تایر‌های Toyo، مناسب برای سفر‌های آف‌رود، استفاده کرده و آن‌ها را با یک رنگ تاریک شامل دو طیف رنگی زیبا ساخته است.

طرح مفهومی جدید از شرکت لکسوس

این کمپانی همچنین کمی به خودرو ارتفاع داده است تا در زمان سفر‌های پر پیچ و خم با زمین برخورد نکند. همچنین صفحات محافظ بر زیر خودرو نصب شده‌اند تا در زمان برخورد به زمین آسیب پذیر نباشد. بدنه محصول جدید لکسوس با رنگ آبی بسیار روشن رنگ شده و در کنار چرخ‌ها با یک طرح توپوگرافی زیبا تازئین شده است.

طرح مفهومی جدید از شرکت لکسوس

طرح مفهومی جدید از شرکت لکسوس

در قسمت عقب خودرو نیز یک چرخ زاپاس قرار گرفته است. داخل خودرو ساده، اما جذاب است. چرم‌های قرمز بر روی صندلی‌ها کشیده شده‌اند و بدنه داخلی درب‌ها مشکی است. همچنین مسافرین عقب از دو مانیتور مجزا برخوردار خواهند بود.

طرح مفهومی جدید از شرکت لکسوس

طرح مفهومی جدید از شرکت لکسوس

این خودرو شاسی‌بلند به یک موتور ۴.۶ لیتری V8 با ۳۰۱ اسب بخار قدرت مجهز شده است. گشتاور این خودرو ۴۴۶ نیوتن بر متر است. خودرو GX همچنین مجهز به گیربکس شش دنده اتوماتیک است و چهار چرخ خودرو نیز از محور حرکتی برخوردار هستند.

طرح مفهومی جدید از شرکت لکسوس

مشخص نیست که شرکت لکسوس در نظر دارد این خودرو را به خط تولید خود اضافه کند یا خیر. با این حال به نظر می‌آید که هیچ کدام از رقبای این شرکت چنین خودرویی را تا کنون معرفی نکرده‌اند، در نتیجه بدیهی نیست که کمپانی لکسوس این خودرو، یا یک طرح بسیار مشابه را به تولید برساند.


بیشتر بخوانید: اهداف فورد برای محصولات قدیمی این شرکت در اروپا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار