محمدی: با ترکیبی از آزادکاران جوان و با تجربه راهی مسابقات آسیایی می‌شویم/ با همه وجود تلاش می‌کنیم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: ترکیب تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا تلفیقی از جوانان و با تجربه‌ها خواهد بود.

غلامرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان این مطلب افزود: تیم ایران سال گذشته مقتدرانه و با کسب ۷ مدال طلا و ۳ برنز قهرمان آسیا شد به همین منظور در رقابت‌های امسال باید ترکیبی را انتخاب کنیم که هم بتوانیم از عنوان سال گذشته و اعتبار کشتی کشورمان دفاع کنیم و هم به فکر ۴ سهمیه‌ای که نگرفتیم باشیم.


بیشتر بخوانید: آغاز تمرینات بدنسازی حسن یزدانی برای حضور در المپیک


دارنده ۲ مدال نقره جهان تصریح کرد: ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۰ تلفیقی از کشتی گیران با تجربه و جوان خواهد بود که نفرات اعزامی در پایان اردوی این مرحله مشخص خواهد شد.

وی درباره عملکرد آزادکاران در تورنمنت ایتالیا اظهار داشت: به طور کلی در این رقابت‌ها به هدف فنی خود رسیدیم، بهنام احسان پور و یونس امامی در یک وزن بالاتر نسبت به گذشته کشتی گرفتند و طبیعی است برای جا افتادن در وزن‌های جدید به زمان نیاز دارند، محمد حسین محمدیان بسیار منطقی و حساب شده کشتی گرفت و در واقع پس از مدتی دوری، بازگشت بسیار خوبی داشت، امیر حسین زارع هم که قبلاً بار‌ها درباره اش صحبت کردم او یکی از جوانانی است که در صورت حرکت در همین مسیر حتماً آینده درخشانی خواهد داشت.

دارنده ۲ مدال برنز جهان خاطرنشان کرد: مرحله جدید اردوی تیم ملی از امروز آغاز می‌شود و باز هم تاکید می‌کنم کار سختی پیش رو داریم به همین دلیل کشتی بیش از پیش نیاز به همدلی و مشارکت تمامی اعضای خود دارد، زمان زیادی نداریم، اما مطمئن باشید همه بچه‌ها و کادر فنی در همین مدت با همه وجود برای موفقیت کشتی ایران تلاش خواهند کرد.

گفتنی است رقابت‌های کشتی قهرمانی بزرگسالان آسیا روز‌های ۲۹ بهمن تا ۴ اسفندماه سال جاری در شهر دهلی‌نو کشور هند برگزار می شود.

همچنین نخستین مرحله رقابت‌های کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ فروردین ماه سال ۹۹ در چین و دومین رقابت گزینشی اردیبهشت ماه در بلغارستان برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید: ۵ کشور خارجی آماده حضور در کشتی فرنگی جام تختی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.