اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در سیستان و بلوچستان آغاز بکار کرد

اولین رویداد استارتاپی و تولید محتوای تخصصی دیجیتال بسیج در زاهدان با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار، فرمانده سپاه سلمان و شماری از مسوولان این استان در زاهدان آغاز بکار کرد.

اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در سیستان و بلوچستان آغاز بکار کردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمدهادی طهرانی مسوول فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این رویداد ۴۸ ساعته از امروز تا چهارم بهمن در سه محور پویانمایی (انیمیشن و موشن گرافیک)، تولید اپلیکیشن و بازی‌های موبایلی در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان آغاز بکار کرد.

محمدهادی طهرانی مقدم بیان کرد: این رویداد تخصصی برای نخستین بار در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به این حوزه بر اساس فراخوان نام‌نویسی کرده‌اند و در ۴۸ ساعت در قالب تیم‌های سه تا پنج نفره به رقابت می‌پردازند.

او  با تاکید براینکه تمامی شرکت کنندگان ملزم به رعایت قوانین فنی، هنری، محتوایی و تشکیلاتی هستند تصریح کرد: برگزیدگان این رویداد ضمن تجلیل در استان مجوز حضور در دومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج که در اسفند جاری در تهران برگزار می‌شود را دریافت خواهند کرد.

مسوول فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هیچ محدودیتی در استفاده از نرم افزارها و پلاگین‌ها برای شرکت کنندگان وجود ندارد، گفت: تمامی تیم‌های حاضر در این رویداد می‌بایست تجهیزات الکترونیکی(اعم از لپ تاپ، تلفن همراه، هارد اکسترنال، فلش و سایر ملزومات دیگر را در مدت برگزاری این رویداد به همراه داشته باشند.

او  تاکید کرد: شکست حصر تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمنان انقلاب اسلامی، تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب و ایجاد نهضت تولید محتوای بومی دیجیتال در سراسر کشور از جمله مهمترین اهداف برگزاری این رویداد ملی است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار