مهم‌ترین حوادث امروز دوم بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز دوم بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۳۰ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق در اصفهان

سرهنگ" کامران ریاحی سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: کارآگاهان این پلیس با اشراف اطلاعاتی خود از حمل و قاچاق فرآورده‌های نفتی به وسیله یک دستگاه خودروی کامیون کشنده مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: کارآگاهان با انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی گسترده سرانجام موفق شدند خودروی مذکور را در یکی از خیابان‌های سطح شهر اصفهان شناسایی و متوقف کردند که در این عملیات طی بازرسی از خودروی ۳۰ هزار لیتر فراورده نفتی یارانه‌ای که به صورت غیر مجاز و خارج از شبکه توزیع حمل می‌شدند کشف شد.

سرهنگ ریاحی با بیان اینکه ارزش محموله مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال اعلام شده اظهار داشت: راننده خودرو این مقدار فراورده نفتی را در یکی از استان‌های همجوار بارگیری کرده و قصد انتقال آن به یکی از استان‌های دیگر را داشت که با هوشیاری به موقع ماموران در انجام عمل خود ناکام شد.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در این رابطه راننده دستگیر و همراه با پرونده تشکیل شده جهت اقدامات قانونی تحویل اداره تعزیرات حکومتی داده شد.
 

توقیف یک تن درختچه طاق در اصفهان

سرهنگ "محمدرضا خدادوست" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: ماموران کلانتری ۲۹ سجزی حین گشت زنی در حوزه ماموریتی خود به یک دستگاه خودروی وانت مزدا که در بین درختچه‌های طاق بود مشکوک و جهت بررسی موضوع بلافاصله وارد عمل شدند.

او افزود: ماموران راننده خودرو را در حال تخریب منابع طبیعی و قطع غیر قانونی درختچه‌های طاق مشاهده کردند که فرد خاطی به محض دیدن مأموران با خودروی خود به سمت بیابان‌های اطراف متواری شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران آن یگان طی یک عملیات تعقیب و گریز خودرو را متوقف و در بازرسی از آن یک تُن انواع درختچه طاق که به صورت غیر قانونی بریده شده بودند را کشف کردند.

سرهنگ "خدادوست" با بیان اینکه در این خصوص متهم دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد گفت: نیروی انتظامی با کسانی که منابع طبیعی کشور را به غارت می‌برند و برای سود خود محیط زیست را تخریب می‌کنند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

پلمب ۲۵ قهوه سرای متخلف در اصفهان

سرهنگ "محمد حسن اسماعیلی" رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح بازدید و کنترل واحد‌های صنفی قهوه سرا‌ها توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در شهر اصفهان به اجرا گذاشته شد.

او اظهار داشت: در همین راستا ماموران از ۱۷۶ واحد صنفی بازدید کردند که در نهایت تعداد ۲۵ واحد صنفی به علت عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه متخلف شناخته شده و با حکم مقام قضائی نسبت به پلمپ آن‌ها اقدام شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: همچنین در این طرح ۳۳ اخطاریه پلمپ نیز صادر و از متصدیان ۵۸ واحد صنفی دیگر تعهد اخذ شد.

سرهنگ اسماعیلی گفت: این گونه برنامه‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، به صورت مداوم و مستمر ادامه دارد و از عموم شهروندان نیز می‌خواهیم، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
 

کلاهبرداری زن شیاد در شبکه‌های اجتماعی با شگرد وعده ازدواج

سرهنگ"علی جعفری نژاد" فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اعلام جزئیات بیشتر این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری فردی ناشناس از وی در یکی از شبکه‌های اجتماعی، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

او اظهار داشت: مال باخته تحقیقات صورت گرفته عنوان کرد، در یکی از شبکه‌های اجتماعی با زن جوانی آشنا شدم که با وعده ازدواج از من درخواست مبلغ ۱۶ میلیون ریال کرد که من وجه مورد نظر را به حسابش واریز کردم، اما او بعد از آن تاریخ دیگر به تلفنش پاسخ نمی‌دهد.

سرهنگ "جعفری نژاد " در ادامه تصریح کرد: کارشناسان در ادامه با بکارگیری روش‌های فنی و شگرد‌های خاص پلیسی، موفق شدند هویت این زن را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی او را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با بیان اینکه این فرد شیاد در بازجویی‌های بعمل آمده به بزه ارتکابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضائی شد.

اواظهار داشت: به عموم شهروندان توصیه می‌کنیم، یکی از ترفند‌های کلاهبرداری اینترنتی این است که مجرمان، طعمه‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی و چت‌روم‌ها شکار می‌کنند با دادن وعده‌هایی مانند ازدواج، اطلاعات شخصی کاربران را به دست آورده و با تهدید از طعمه‌های خود اخاذی می‌کنند.
 

مصدوم شدن زوج خمینی شهری در حادثه حریق خودرو

مسوول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در  حادثه مصدوم شدن زوج خمینی شهری حریق خودروکه امروز رخ داد حریق هنگام سوخت گیری غیراستاندارد خودرو با استفاده از سیلندر گاز ایجاد شده و زوج جوان مصدوم شدند.

غفور راستین افزود: مصدوم شدگان این حادثه با حضور به موقع ماموران اورژانس با یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام موسی کاظم (ع) منتقل شدند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار