بازگشایی تمامی راه‌های اصلی و روستایی درشهرستان هریس

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هریس گفت: از زمان آغاز بارش‌ها در منطقه ۲ اکیپ راهداری دربخش خواجه ومرکزی برای برف روبی راه‌های اصلی فرعی وروستایی مستقر شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، اویسی رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هریس گفت: از زمان آغاز بارش‌ها در منطقه ۲ اکیپ راهداری دربخش خواجه ومرکزی برای برف روبی راه‌های اصلی، فرعی وروستایی مستقر شده اند.

اویسی افزود: برف روبی چندین نوبته بزرگراه تبریزاهر و راه‌های فرعی وگشایش تمامی راه‌های مسدودی روستایی انجام شده است وهیچ راه روستایی مسدود ازبرف دراین شهرستان نداریم واززمان آغازبارش‌ها راهداران شهرستان کمک کار رانندگان در راه مانده روستایی بودند تا با اطمینان کامل به راه خود ادامه دهند.

او افزود: بارش برف در برخی محور‌های روستایی به نیم متر می‌رسد و پس از هربار بازگشایی مسیر‌ها، کولاک موجب بسته شدن راه‌ها می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده هریس با بیان اینکه خدمات راهداران در این ایام شبانه روزی است افزود: هم اکنون محور‌های اصلی، فرعی و راه تمامی روستا‌های هریس باز است.

اویسی گفت: برف روبی با گریدر، لودر، بیل مکانیکی، تراکتور‌های برف روب و نمک پاشی واستفاده از تمامی امکانات شهرستان از جمله اقدامات راهداران برای بازنگهداشتن راه‌های اصلی و روستایی درهریس است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار