مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: ۱۰۸ پروژه گردشگری با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در سفر اخیر ریاست جمهور و وزیر میراث فرهنگی ۲۹ پروژه میراث فرهنگی و گردشگری افتتاح شد.

او بیان کرد: در طول دو سال گذشته با اقدامات انجام یافته در شهرستان‌های مشگین‌شهر و خلخال بعد از شهر سرعین به عنوان قطب‌های دوم و سوم توسعه گردشگری استان معرفی شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۰۸ پروژه گردشگری در استان اردبیل در حال انجام است، ادامه داد: برای این پروژه‌ها بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری توسط بخش‌خصوصی انجام خواهد گرفت.

فلاحی افزود: کاهش بروکراسی اداری در روند سرمایه‌گذاری به ویژه کاهش مدت زمان صدور موافقت اصولی از ۷ ماه به کمتر از یک ماه از جمله اقداماتی است که برای تسهیل در روند سرمایه گذاری انجام گرفته است.

او با اشاره به اینکه تاکید استاندار اردبیل بر جذب حداکثری سرمایه‌گذار در بخش گردشگری است، بیان داشت: لازم است سرمایه‌گذاران از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک برای طی مراحل سرمایه‌گذاری اقدام کنند تا مشکلی در پیشبرد این روند به وجود نیاید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.