میرحسینی: فدراسیون با تعویق زمان مسابقه مان برابر شهرداری ارومیه موافقت کرده بود / خارجی هایمان می‌توانند بازی کنند

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد گفت:فدراسیون با تعویق زمان مسابقه مان برابر شهرداری ارومیه موافقت کرده بود اما تصمیم گرفتیم که این بازی همان روز انجام شود.

عباسعلی میرحسینی سرمربی تیم والیبال شهداب یزد در گفت گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره مشکلات و معضلات این تیم در بازی مقابل شهرداری ارومیه بیان داشت: تیم ما در بازی مقابل شهرداری ارومیه کمی خسته بود ۲- ۳ بازیکن ما در فاصله  ۳ ساعت به مسابقه به شهر ارومیه رسیدند،   برنامه آب و هوایی در این فصل سال برای سفر ما بسیار مشکل ساز شد ابتدا قرار بود با پرواز ۴:۳۰ صبح ارومیه برویم، اما این پرواز دائماً به تاخیر افتاد و سرانجام ساعت ۱۲ و هنگامی که در اتوبوس برای سوار شدن به هواپیما قرار داشتیم اعلام شد که این پرواز کنسل است.

او افزود: مجبور شدیم  عده‌ای از بازیکنان‌مان را به تبریز بفرستیم، اما آن‌ها پس از سفر به آنجا هم به دلیل مشکلات برودت هوا  برای رسیدن به ارومیه با مشکل روبرو شدند، چند نفر از بازیکنان هم با قطار و دیگران هم با اتوبوس خود را به محل برگزاری این بازی رساندند.

میرحسینی: فدراسیون با تعویق زمان مسابقه مان برابر شهرداری ارومیه موافقت کرده بود / خارجی هایمان می‌توانند بازی کنند

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد در پاسخ به این سوال که آیا درخواستی برای تغییر زمان بازی مقابل شهرداری ارومیه از فدراسیون داشتید یا خیر بیان داشت:  چنین درخواستی داشتیم و فدراسیون هم اعلام کرد می‌توانیم برای ۲۴ ساعت بازی را به تاخیر بیندازیم، اما از آنجا که ارومیه ای‌ها باید در دیدار معوقه دیگری  با تیم سپاهان بازی می‌کردند با هم صحبت کردیم و خودمان تصمیم گرفتیم که در همان روز و تنها با یک ساعت تاخییر  بازی کنیم.

سرمربی شهداب یزد در ادامه بیان داشت:  برخی مشکلات راه سفر و همچنین مسائل دیگر کار را برای ما سخت کرد، به هرحال مسافت‌های زیاد است،   اما فدراسیون در این میان کمک خوبی داشته است، من حتی برای این سفر هم با مدیرانمان هم صحبت کردم و  در نتیجه تصمیم بر آن شد که در این بازی حاضر شویم.

او در ادامه و در خصوص فشردگی رقابت‌های لیگ برتر در ادامه کار عنوان داشت: کار بسیار سخت و مشکل است مخصوصا برای شهرستانی‌ها،   ما باید با هواشناسی ارتباط بگیریم و اگر حتی احتمال ۵۰ درصد برودت هوا و مشکلات وجود دارد کمی زودتر با قطار، اتوبوس و هواپیما خودمان را به محل برگزاری مسابقات برسانیم به هر حال چاره‌ای نداریم و این برنامه است که امسال در نظر گرفته شده است و قهرمان همین رقابت‌های امسال هم باید در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا حاضر شود.

میرحسینی: فدراسیون با تعویق زمان مسابقه مان برابر شهرداری ارومیه موافقت کرده بود / خارجی هایمان می‌توانند بازی کنند

عباسعلی میر حسینی در پایان و درباره وضعیت بازیکنان خارجی تیم شان هم بیان داشت:  این بازیکنان می‌توانند برای ما در ادامه کار بازی کنند، تا الان ۲ هزار دلار آن‌ها را هم پرداخت شده است.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار