ذخیره سوخت برای خدمات‌رسانی به سیلزدگان سیستان وبلوچستان وجود دارد

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: آمادگی لازم و ذخیره‌سازی مناسب سوخت به منظور خدمت‌رسانی به مناطق سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان وجود دارد.

ذخیره سوخت برای خدمات‌رسانی به سیلزدگان سیستان وبلوچستان وجود داردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، غلام‌محمد احمدی  مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان اظهار داشت: وقوع سیل در جنوب سیستان و بلوچستان منجر به آب گرفتگی راه‌ها، معابر و ضرر و زیان مردم شد که در این زمینه ستاد بحران در منطقه تشکیل و کارکنان در آماده باش کامل بسر می‌برند.

او  افزود: هیچ کمبودی در زمینه سوخت در منطقه نفتی زاهدان وجود ندارد و هم‌اینک ذخیره‌سازی سوخت در انبار‌های نفت خاش، زابل و زاهدان وضعیت مطلوبی دارد.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان با تاکید بر آسیب ندیدن تاسیسات ذخیره‌سازی و توزیع سوخت در منطقه به ویژه جایگاه‌های عرضه سوخت در اثر سیلاب گفت: با توجه به اینکه نقاط جنوبی استان بیشتر درگیر سیلاب‌ها بوده، منطقه زاهدان این آمادگی را دارد تا در صورت نیاز به عنوان منطقه معین، نسبت به سوخت‌رسانی به جنوب سیستان و بلوچستان اقدام کند.

شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با ۶۲ جایگاه عرضه سوخت، وظیفه تامین سوخت نواحی مرکزی زاهدان، زابل، خاش و سراوان در سیستان و بلوچستان را بر عهده دارد.

شهرستان‌های جنوبی استان شامل چابهار، کنارک، نیکشهر، سرباز، قصرقند، فنوج، بمپور و ایرانشهر تحت پوشش شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار هستند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار