کد خبر: ۷۲۱۹۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
کد خبر : ۷۲۱۹۰۵۹

شبکه‌های متعدد رسانه ملی در ۹ ماهه نخست امسال بیش از ۱۶ هزار و ۵۶۶ ساعت برنامه در خصوص اقتصاد مقاومتی پخش کرده‌اند.

دعوت رسانه ملی از مردم به اقتصاد مقاومتی با بیش از ۱۶ هزار ساعت برنامهبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، بنا بر آمار اعلام شده اداره کل آمار معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی سراسری، استانی و برون‌مرزی از ابتدای سال ۹۸ تا آخر آذر ماه ۱۶ هزار و ۵۶۶ ساعت برنامه با موضوع «اقتصاد مقاومتی» پخش کرده‌اند.

بر اساس این آمار شبکه‌های رادیویی سراسری ۴۰۴۰ ساعت برنامه، شبکه‌های تلویزیونی سراسری ۲۷۵۸ ساعت برنامه در این خصوص پخش کرده‌اند. شبکه‌های استانی نیز با توجه به اهمیت موضوع ۴۴۷۸ ساعت از برنامه‌های رادیویی و ۱۸۸۵ ساعت از برنامه‌های تلویزیونی شان را به اقتصاد مقاومتی اختصاص داده‌اند.

شبکه رادیویی برون‌مرزی در ۷۵۰ ساعت برنامه و شبکه‌های تلویزیونی برون‌مرزی در ۱۰۸۱ ساعت برنامه به این مهم پرداخته‌اند.

بخش‌های خبری رسانه ملی نیز ۱۰۷۸ ساعت خبر رادیویی و ۴۹۴ ساعت خبر تلویزیونی با موضوع اقتصاد مقاومتی پخش کرده‌اند.

انتهای پیام/

 

پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
اپلیکیشن باشگاه خبرنگاران- صفحه خبر