درخواست نتانیاهو از مکرون: فرانسه برای تحریم بیشتر ایران به واشنگتن و تل‌آویو ملحق شود

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از مکرون درخواست کرد تا برای اعمال تحریمهای بیشتر علیه ایران، به اسرائیل و آمریکا ملحق شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازجروزالم پست، بنیامین نتانیاهو امروز (چهارشنبه) در ملاقاتش با امانوئل مکرون گفت فرانسه باید ایران را در خصوص غنی‌سازی اورانیوم تحریم کند. همچنین این دو بر ادامه مذاکراتی توافق کردند که به همکاری بیشتر به سوی اهداف مشترکشان منجر می‌شوند.  

 نتانیاهو پس از دیدار با مکرون افزود: «در این ملاقات درباره‌ مسائل مختلفی  از جمله ایران، عراق، سوریه، ترکیه، لبنان و لیبی صحبت کردیم و در آخر دوست خوبم مکرون را به صبحانه‌ای گرم دعوت کردم!».

به نوشته تایمزِ اسرائیل، بازخوانی اخبار مربوط به این ملاقات نشان می‌دهد نتانیاهو از مکرون درخواست کرده فشاربیشتری به ایران بیاورد. نتانیاهو در توضیح بیشتر محورهای این گفتگو گفت: «همکاری مکرون به تغییرات بسیار مهمی در سیاست خارجی اسرائیل منجر می شود که می‌تواند به امنیت داخلی کمک کند.»

بنا بر این گزارش، از دیگر مباحث دیدار سران فرانسه و رژیم صهیونیستی  مسائل لبنان از جمله «تلاش حزب‌الله برای تولید موشک هدایت شونده» و حضور نیروهای ترکیه در لیبی بوده است.

امانوئل مکرون در برنامه‌ سفر سه روزه خود به سرزمین‌های اشغالی قرار است  با رئیس جمهور فلسطین، محمود عباس، دیدار و گفتگو کند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار