آماده‌باش یک‌هزار و ۵۰۰ نیرو شهرداری برای انجام عملیات برف‌روبی

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه، از آماده‌باش یک‌هزار و ۵۰۰ نیرو شهرداری برای انجام عملیات برف‌روبی خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،خسرو عیسائیان معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه، از آماده‌باش یک‌هزار و ۵۰۰ نیرو شهرداری برای انجام عملیات برف‌روبی خبر داد و گفت : هشت سایت ثابت برف‌روبی در سطح مناطق هشت‌گانه این شهر احداث شده است.

او گفت : بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ نفر از پرسنل شهرداری از صبح امروز با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی در بارش برف به حالت آماده‌باش درآمده‌اند و تا پایان بارش و حل مشکلات شهری در اماده باش کامل خواهند ماند.

او افزود: ۱۲ دستگاه خوردرو سنگین تیغه برف‌روب و ۲۰ دستگاه گریدر در حال حاضر در حال انجام خدمت رسانی به همشهریان در سطح شهر هستند و ۳۰ دستگاه کمپرسی با شن و نمک بارگیری شده و در صورت نیاز مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به سایت‌های برف‌روبی، افزود: هشت سایت ثابت برف‌روبی در سطح مناطق هشت‌گانه احداث شده و سعی شده سایت‌های سیار دیگری در معابری که شیب‌دار هستند فعال باشند.

او با مناسب دانستن وضعیت تردد در سطح شهر، افزود: مشکل عبور مرور خاصی در سطح شهر گزارش نشده و مخازن دپو شن و نمک در سطح شهر آماده شده تا در صورت بروز مشکل از ان‌ها استفاده گردد.

عیسائیان افزود: با توجه به حجم بالای بارش برف در سطح مناطق چهار و هشت، از شهروندان تقاضا داریم از تردد غیرضروری خودداری کنند تا خدمت‌رسانی توسط مجموعه شهرداری به نحو احسن و سریع‌تر انجام پذیرد.

او از شهروندان خواست در صورت مشاهده مشکل در سطح شهر با سامانه ۱۳۷ و سا شماره تماس‌های ۳۷۲۹۲۹۰۰ و ۳۷۲۹۳۱۰۰ تماس بگیرند.

مدیرکل سازمان پسماند شهرداری کرمانشاه از آمادگی شهرداری در راستای نمک‌پاشی معابر در صورت بروز یخبندان خبر داد و افزود: با توجه به بارش برف در سطح شهر کرمانشاه، تمامی ماشین‌آلات خدمت‌رسان شهرداری به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

شهرام عارف‌کیا افزود: عملیات برف‌روبی در حال حاضر در سطح منطقه چهار و هشت شهرداری در حال انجام است و در صورت بارش برف در سایر مناطق نیز آمادگی داریم در سطح هر هشت‌منطقه عملیات برف‌روبی را انجام دهیم.

او از آمادگی خودرو‌های نمک‌پاش در صورت بروز یخبندان خبر داد و افزود: خودرو‌های نمک‌پاش شهرداری در مناطق هشتگانه آماده هستند تا در صورت یخبندان وضعیت عبور مرور را برای شهروندان به حالت عادی برگردانند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.