معرفی فیلم " نامو " با بازی هنرمند مهابادی به جشنواره برلین

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهاباد گفت: فیلم " نامو " با بازی هنرمند مهابادی به جشنواره برلین معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سیامک جوانبخت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهاباد گفت: فیلم نامو که دو بازیگر نام آشنای کشور، سرمایه‌گذار آن بوده‌اند، در نخستین حضور بین‌المللی خود برای شرکت در بخش «فُروم برلیناله» جشنواره برلین پذیرفته شد.

او با اشاره به بازی بختیار پنجه‌ای، هنرمند مهابادی در فیلم بلند " نامو " افزود: فیلم " نامو " سومین بازی بختیار پنجه‌ای در فیلم‌های بلند سینمایی است که کارگردانی آن را نادر ساعی‌ور بر عهده داشت.

جوانبخت گفت: این فیلم ۹۵ دقیقه‌ای طی مدت یک ماه در شهر‌های تبریز، اردبیل و اهر فیلمبرداری شده است.

او بیان کرد: فیلم " نامو " به تهیه‌کنندگی مستانه مهاجر و سرمایه‌گذاری نوید محمدزاده و پژمان بازغی تولید شده است که امسال با فیلمسازان مطرح جهان در بخش فروم برلینانه جشنواره برلین رقابت خواهد کرد.

جوانبخت افزود: در این فیلم سویل شیرگیر، نادر مهدی لو، ناصر هاشمی، هادی افتخارزاده، فیروز عاقلی و تارا آقاجانی نیز ایفای نقش کرده‌اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهاباد اضافه کرد: جشنواره فیلم برلین از اول تا یازدهم اسفند امسال در شهر برلین آلمان برگزار می‌شود و فیلم نامو نیز برای نخستین بار در این جشنواره اکران می‌شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اورمو
۱۹:۰۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
لطفاً موضوع فیلم را توضیح بدید . کارگردان مهابادی هست و از تبریز و اردبیل و اهر فیلم گرفته بنده مشکوک شدم . اگر توهین به قومیت ها باشه لطفاً پخشش نکنید .
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۹:۰۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
موضوع فیلم چیه ؟ . فقط توهین به قومیت نباشه
Germany
ناشناس
۱۷:۳۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
آفرین