برگزاری چهار جشنواره در بهمن ماه

رییس اداره هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت : چهار جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی، فیلم فجر، جشن موسیقی از سلسه برنامه‌های بر امواج فرهنگ و هنر و نیز نمایشگاه هنر‌های مفهومی در بهمن ماه برگزار می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،پژمان خسروی پور رییس اداره هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت : جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی از ۱۵ تا ۱۸ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه جشنوراه فیلم فجر امسال نیز در کرمانشاه برگزار خواهد شد؛ گفت : زمان جشنواره از ۱۲ تا ۲۲ بهمن خواهد بود هرچند به طور معمول برگزاری آن با چند روز اختلاف نسبت به تهران خواهد بود دلیلش هم این است که تامین و ارسال فیلم‌ها طول می‌کشد.

خسروی پور با اشاره به سلسله برنامه‌هایی با عنوان بر امواج فرهنگ و هنر گفت: به احتمال زیاد جشن موسیقی از ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه با شرکت گروه‌های موسیقی استان برگزار می‌شود هرچند این برنامه هنوز قطعی نشده است.

او گفت: حتی پیش بینی کرده ایم که ۲ گروه موسیقی پاپ نیز حضور داشته باشند، اما مساله مهم تامین بودجه آن خواهد بود.

رییس اداره هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، از برگزاری نمایشگاه هنر‌های مفهومی خبر داد و گفت: در این نمایشگاه ۲۳ هنرمند ۲۸ اثر خود را به نمایش می‌گذارند.

خسروی پور افزود: فراخوان برای این نمایشگاه به صورت استانی بوده است، اما ۲ نفر از شرکت کنندگان از استان‌های اصفهان و لرستان با دیدن فراخوان اثرشان را ارسال کرده اند و ما نیز مانع شرکت آن‌ها نشدیم.

او با بیان اینکه این نمایشگاه هم اکنون آماده افتتاح است؛ افزود: افتتاحیه این نمایشگاه به احتمال زیاد هفتم بهمن ماه خواهد بود، اما اختتامیه آن در روز ۱۸ ام بهمن ماه خواهد بود.

او افزود: بودجه لازم برای برگزاری جشنوراه‌های هنری در استان فراهم شود و از مسوولان استانی به خصوص استاندار کرمانشاه دعوت کرد که در جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های هنری استان حضور داشته باشد.

 خسروی پور،گفت: وقتی مسولان ارشد استان به جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های هنری علاقه‌مند باشند این موضوع باعث رونق این برنامه‌ها در استان می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار