کنایه مورفی به ترامپ: کسی برای سردرد به آلمان اعزام نمی‌شود

سناتور کریس مورفی اعلام کرد ترامپ با انکار مجروح شدن نظامیان آمریکا در حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد افکار عمومی آمریکا را گمراه کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه سی بی اس نیوز، کریس مورفی، سناتور دموکرات کنگره آمریکا از دونالد ترامپ، رئیس جمهور به علت کم اهمیت جلوه دادن صدمات نظامیان آمریکایی در پاسخ موشکی ایران به پایگاه نظامی عین الاسد در عراق به شدت انتقاد کرد.

 سناتور دموکرات از ایالت کنتیکت در مصاحبه با سی بی اس نیوز دونالد ترامپ را متهم کرد که با انکار مجروح شدن هیچیک از پرسنل نظامی آمریکا در حمله موشکی اوایل این ماه ایران افکار عمومی آمریکا را گمراه کرده و با علنی شدن مجروح شدن شماری از نظامیان نیز سعی کرد شدت جراحات آن‌ها را کم اهمیت جلوه دهد.

مورفی که عضو کمیته روابط خارجی سناست، گفت: «کسی برای سردرد به آلمان اعزام نمی‌شود. افراد وقتی با هواپیما به آلمان اعزام می‌شوند که به شدت صدمه دیده باشند.»

مورفی معتقد است رئیس جمهور آمریکا و دولتش هفته‌ها افکار عمومی آمریکا را منحرف کردند.

او گفت: «افراد باهوش، فداکار و میهن پرستی در وزارت دفاع حضور دارند که اجازه دادند چند هفته به همه ما آن دروغ‌ها گفته شود. این نیز همانند جراحات جدی است.»

مورفی همچنین دولت ترامپ را به این علت سرزنش کرد که قبل از حمله به (سردار شهید) سلیمانی سعی نکرد موافقت کنگره را کسب نماید.

مورفی گفت: «روسای جمهور از جمله باراک اوباما به شکل فزاینده موضع سهل‌گیرانه‌تری درباره توجیهات حقوقی برای فعالیت‌های نظامی اتخاذ می‌کردند و احساس من این است که در دو هفته گذشته این توجیهات کاملا برداشته شد. نمی‌دانم دیگر هیچ رئیس جمهوری در آینده دلیلی می‌بیند که برای آغاز جنگ با یک کشور دیگر و ترور یکی از سران خارجی به کنگره رجوع کند! وقتیکه درباره خطرات پیش روی دموکراسی فکر می‌کنم، این موضوع هم اکنون در صدر همه خطرات است.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۴ بهمن ۱۳۹۸
معمولا بیمارانی به آلمان اعزام میشوند که علایم شدید امراض خطرناکی را داشته باشند که نیاز به تجهیزات پیشرفته دارد.سربازان تروریست آمریکایی هم بدلیل موجی شدن و ضربه مغزی به آلمان حمل و منتقل شده اند.
آخرین اخبار