افزایش شمار تلفات پاسخ موشکی ایران در اعتراف پنتاگون

روزنامه آمریکایی واشنگتن‌پست نوشت پنتاگون اعتراف کرد در حمله موشکی ایران به عین الاسد شمار بیشتری از نظامیان آمریکایی برای مداوا به خارج از عراق منتقل شده‌اند.

حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه آمریکایی واشنگتن‌پست نوشت وزارت دفاع آمریکا، پنتاگون اعتراف کرد در حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکایی عین الاسد شمار بیشتری از نظامیان آمریکا برای آزمایش پزشکی و مداوا به خارج از عراق منتقل شده اند.

این در حالی است که حدود دو هفته قبل دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و مقامات نظامی این کشور ادعا کردند که در این حمله به هیچ کس آسیبی نرسیده است.

فرماندهی نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه موسوم به سنتکام در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد ۱۱ نظامی در خارج از عراق به مداوای پزشکی نیاز دارند. مقامات نظامی آمریکا روز سه‌شنبه حاضر نشدند توضیح دهند که چه تعداد بیشتر تحت مراقبت پزشکی قرار می‌گیرند.


بیشتر بخوانید: تصاویر شبکه آر تی روسیه از پایگاه ویران شده عین الاسد

نشنال‌اینترست: ترامپ بداند آمریکا در جنگ فرضی ۲۰۰۲ ضد ایران، شکست خورد


در بیانیه سنتکام آمده است: «سلامت و ایمنی همه نیرو‌ها مهم‌ترین دغدغه همه مقام‌های پنتاگون است و ما بابت مراقبت‌هایی که توسط کارد پزشکی‌مان از این نیرو‌ها به عمل آمده قدردانی می‌کنیم.»

مقامات آمریکایی امکان افزایش این تعداد را در روز‌های آینده رد نکرده و افزودند: «در حالی که ارزیابی‌ها و درمان‌ها ادامه دارند مشخص شده که شمار بیشتری از نیرو‌های نظامی دچار جراحت‌های احتمالی هستند.»

فرماندهی نیروهای تروریستی آمریکا همچنین تاکید کرد: «این نظامیان برای رعایت جوانب احتیاط برای انجام ارزیابی‌های بیشتر و دریافت درمان‌های ضروری به صورت سرپایی به لنداشتول در آلمان منتقل شده‌اند.»

آمریکا بامداد روز جمعه ۱۳ دی ماه با حمله هوایی به فرودگاه بغداد سردار سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس و ۱۰ تن دیگر از جمله فرمانده نیرو‌های بسیج مردمی عراق را به شهادت رساند. دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در یک کنفرانس خبری رسما اعلام کرد به دستور مستقیم او عملیات انجام شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران روز ۸ ژانویه (۱۸ دی ماه) در انتقام سخت ترور سردار شهید قاسم سلیمانی، پایگاه عین الاسد که بزرگترین پایگاه هوایی آمریکا در عراق است را موشک باران کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۱:۲۰ ۰۲ بهمن ۱۳۹۸
نظر من این است که انتقام مردم را راضی نکرده و منتظر انتقام به اندازه جسارت ترامپ بز دل باید صورت بگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۲ بهمن ۱۳۹۸
تا فیلمشو نساختن و داستان رو کلا وارونه نکردند، فیلمش رو بسازید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۰۲ بهمن ۱۳۹۸
درمان سرپایی و آنهم در آلمان ؟!!!! هههههههههههههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۱ ۰۲ بهمن ۱۳۹۸
کاش روزی 3 یا 4 بار آژیر خطر میزدند و بمباران و موشک باران میشدند حالا که آمریکا قدرت مقابله ندارد میتوان باز هم موشک باران کرد تا آنها هم بفهمند در 8 سال جنگ مردم ما چقدر ناراحتی کشیدند
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۵:۵۴ ۰۲ بهمن ۱۳۹۸
زنده باد ایران
آخرین اخبار