فرماندار ویژه میانه گفت:از ۱۵ تا ۲۰ اسفند به بعد میوه شب عید در روستا‌ها و بخش‌ها توسط اداره تعاون روستایی و در شهر توسط مباشر بخش خصوصی توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، مشایخی فرماندار ویژه میانه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان میانه خواستار برنامه ریزی داخلی در موضوع سوخت و مصرف بهینه آن در تمامی حوزه‌ها از سوی ادارات مربوطه شده و گفت: برخورد با متخلفین از سوی دستگاه تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت، ناحیه نفتی باید با جدیت دنبال شود.

 مشایخی  به تامین میوه شب عید اشاره کرد و افزود: از ۱۵ تا ۲۰ اسفند به بعد میوه شب عید در روستا‌ها و بخش‌ها توسط اداره تعاون روستایی و در شهر توسط مباشر بخش خصوصی توزیع خواهد شد.

او با تاکید بر افزایش بیش از پیش تقاضا برای کپسول CNG در شهرستان گفت: این موضوع باید از طریق مصوبه مورد پیگیری از استان و مرکز قرار گیرد.

مشایخی همچنین پخت منظم نانوایی‌ها و کیفیت بخشی به نان‌ها را از ضروریات برشمرده خواستار تشدید برخورد‌ها با این موضوع و قاچاق آرد و گندم شد.

فرماندار میانه گفت:احیای شغل‌های سنتی و سمت و سو دادن به آن‌ها  سبب رونق اقتصاد خانوار‌ها و اقتصاد روستاها می شود.

او به مصوبه ارائه فاکتور در داروخانه‌ها و لزوم رعایت این امر در تمامی داروخانه‌ها  اشاره کرد و گفت: امتناع از صدور فاکتور بی توجهی به مطالبات مردم است و باید برخورد قانونی صورت گیرد.

فرماندار میانه افزود: باید با کنترل روزانه بازرسان، کمک ادارات عضو ستاد و مشارکت و همکاری مردم اقدامات عملی در جهت تظیم بازار در جهت جلب رضایت هرچه بیشتر مردم به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار