سهم مردم فارس از سوغاتی های آسمان/اردکان رکورددار بارش

مدیرکل هواشناسی فارس، میزان بارندگی ها در شهرستان های استان فارس را اعلام کرد.

مسعود دهملایی مدیرکل هواشناسی استان فارس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به میزان بارندگی در شهرستان‌های فارس از بعد از ظهر سه شنبه یکم بهمن ماه تا بعد از ظهر امروز پنج شنبه ۳ بهمن ماه، اظهار کرد: اردکان با ۵۶ و یک دهم، فیروزآباد با ۵۵ و شیراز ۵۲ و ۳ دهم میلی متر بیشترین میزان بارندگی در سامانه اخیر را دارند.

او تصریح کرد: در درودزن ۴۹ و ۶ دهم، زرقان ۴۷ و ۷ دهم، شهرک گلستان ۴۶ و ۷ دهم، ارسنجان ۴۳ و ۳ دهم، تخت جمشید ۳۸ و ۴ دهم، نی ریز ۳۷ و ۳ دهم، فراشبند ۳۷ دهم، استهبان ۳۲ و ۴ دهم، جهرم ۳۰ و ۷ دهم، نورآباد ممسنی ۳۰ و ۶ دهم، کازرون ۳۰ و ۳ دهم و قیروکارزین ۲۹ میلی متر باران به ثبت رسیده است.

مدیرکل هواشناسی استان فارس اضافه کرد: در خفر ۲۴ و ۹، بوانات ۲۲ و ۸ دهم، داراب ۱۸ و ۹ دهم، فسا ۱۷ و ۹ دهم، سروستان ۱۶ و ۷ دهم، خنج ۱۳ و ۸ دهم، صفاشهر ۱۲ و ۸ دهم، لار ۱۲ و ۳ دهم، ایزدخواست ۱۱، زرین دشت ۱۰، لامرد ۹ و ۹ دهم، فورگ ۹ و ۸ دهم، آباده ۳ و ۲ دهم میلی متر باران باریده است.

مسعود دهملایی بیان کرد: در اردکان ۴۸، اقلید ۲۷، ایزدخواست ۸، درودزن ۷، تخت جمشید ۶، بوانات ۸، صفاشهر ۱۲، شهرک گلستان ۱۴، آباده ۳، ارسنجان ۳ و نیم و زرقان ۶ سانتیمتر برف باریده است.

مدیرکل هواشناسی استان فارس افزود: در سال زراعی امسال فیروزآباد با ۴۸۹، قیروکارزین با ۴۱۹ و لامرد با ۳۸۶ دهم میلی متر بارندگی، بیشترین میزان بارش را داشته اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار