قوه قضاییه حامی خدمتگذاری صادقانه مدیران به مردم

رئیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در نشست شورای اداری شهرستان اشکذر گفت: قوه قضاییه از مدیران دستگاه‌ها با نیت خدمت به مردم حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، همزمان با سفر رئیس قوه قضاییه به استان یزد حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی نماینده ویژه رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان حفاظت و اطلاعات دستگاه قضا برای بررسی مشکلات و روند امورقضایی به شهرستان اشکذر رفت.

حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی نماینده ویژه رئیس قوه قضائیه در شورای اداری شهرستان اشکذر گفت: ما کارگزاران نظام اسلامی وظیفه داریم معیار واقعی حیات طیبه دینی که مد نظر انقلاب و ارزش‌های آن است، به بهترین شکل ممکن برای ملت ایران که، ولی نعمت ما هستند محقق سازیم.

وی سخت کوشی و قناعت پیشگی را از ویژگی بارز مردمان استان یزد دانست و افزود:مجموعه‌های معماری بی نظیری که در دارالعباده یزد وجود دارد نشان از ذوق و هنر مردمان این استان در طول تاریخ است.

نماینده ویژه رئیس قوه قضاییه به با اشاره به تشییع باشکوه شهید سپهبد سلیمانی گفت: این مراسم با شکوه باعث شد تا یوم الله دیگری برای ملت ایران رقم بخورد.

حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی اظهار داشت: شهادت این سردار رشید اسلام الگویی برای تمامی انسان ها، اتحاد کلمه در نظام اسلامی و یکنواخت کردن قلوب مردم در سراسر دنیا به دنبال داشت.

رئیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در توصیه‌ای به اعضای شورای اداری شهرستان اشکذر گفت: هر مسئولی و در هر مجموعه‌ای می‌تواند با بهره گیری از تفکر، تدبر و عقلانیت امورات سازمان خود را به بهترین شکل ممکن اداره کند و اگر این موضوع محقق شود، تهدید‌های پیش رو به فرصت تبدیل می‌شود و می‌تواند پیشرفت مجموعه که در واقع منفعت آن برای مردم است، به دنبال داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی به رویکرد تحولی قوه قضائیه در جهت احیاء حقوق عامه اشاره کرد و افزود: قوه قضاییه از مدیران دستگاه‌ها با نیت خدمت به مردم حمایت می‌کند، از این رو شفافیت قضایی و مبارزه با فساد در جهت ارتقاء کارآمدی ساختار‌های نظارتی به طور ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

نماینده ویژه رئیس قوه قضائیه به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند اشاره کرد و افزود: با حضور پر شور و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، توطئه دشمنان در ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی خنثی می‌شود.

وی خواستار اقتدار در مدیریت، قاطع بودن در تصمیم گیری و اجرایی شدن برنامه‌ها شد و تصریح کرد: مشکلات مطرح شده در حوزه‌های مرتبط با اراضی منابع طبیعی، امور اتباع، انتظامی و امنیتی، صنعت، میراث فرهنگی، آموزش و پرورش و اوقاف شهرستان جمع بندی و در جلسه شورای عالی مسئولین قضایی بررسی و به دستگاه‌های ذیربط ارجاع می‌شود.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار