ورزشی نویسان فارسی دستشان از رسیدن آیدی کارت خالی ماند

در روز نخست رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی، از ورود خبرنگاران و عکاسان استان فارسی به سالن جلوگیری شد.

آیدی کارت‌هایی که بنام افراد متفرقه شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روز نخست پیکار‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در حالی به میزبانی سالن شهید دستغیب شیراز برگزار شد که اصحاب رسانه برای ورود به مکان مسابقه با مشکلات متعددی روبرو شدند.

مسئولین برگزاری رقابت‌ها و عوامل انتظامی علت موضوع را در حالی نداشتن آیدی کارت اعلام کردند که خبرنگاران استانی مدارک خود را جهت صدور کارت به عوامل هیات کشتی استان ارسال کرده بودند، اما آیدی کارت‌ها به کام افراد متفرقه و غیر خبرنگار شد و فدراسیون کشتی آیدی کارت‌های بسیاری را برای خبرنگاران و رسانه‌های تهرانی صادر کرده و اصحاب رسانه و ورزشی نویسان فارسی دستشان از رسیدن آیدی کارت خالی ماند.

از حواشیح دیگر روز نخست می‌توان به شلوغ بودن دور تشک‌های کشتی اشاره کرد که چندبار باعث توقف رقابت‌ها و تذکر گوینده سالن به عوامل شد.

عکاسان حاضر در این پیکار‌ها نیز از شرایط موجود در سالن برای انجام کار خود با مشکل مواجه شدند و مکان اختصاص یافته برای عکاسان نیز مناسب نبود.

پیکار‌های بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی در حالی با حضور ۱۱۶ ورزشکار به میزبانی شیراز برگزار می‌شود که شهر شیراز پیش از این یکبار میزبانی پیکار‌های جهانی را داشته، اما نظم و انضباط و برخورد با اصحاب رسانه به هیچ وجه حاضر در رقابت‌های تختی مناسب حال مسابقاتی با سطح بین المللی نبود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار