پیروزی مقتدرانه مشهدی‌ها در اصفهان / شکست سنگین شورا و شهرداری قزوین مقابل شاگردان شاهین طبع

هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال و برگزاری ۶ دیدار همزمان پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم بسکتبال شهرداری گرگان موفق شد در قزوین به پیروزی مقتدرانه دست پیدا کند و با نتیجه ۹۲ بر ۶۲ از سد شورا و شهرداری قزوین بگذرد و جایگاهش در صدر جدول رده بندی تثبیت کند.

پتروشیمی بندر امام هم در بازی نزدیک و البته دیدنی با نتیجه ۶۴ و ۶۱ مهرام تهران را شکست داد تا این تیم هم در رده دوم جدول جایگاهش را تثبیت کند.

پالایش نفت آبادان هم در شهرکرد موفق شد با نتیجه ۷۲ بر ۵۹ از صدر پدافند هوایی شهرکرد گل زرد تا با این پیروزی ۳۷ امتیازی شود و رده سوم را کاملاً به خود اختصاص دهد شهرکردی‌ها هم با این شکست امید هایشان برای حضور در جمع ۸ تیم برتر کمتر شد.

آویژه صنعت پارسا مشهد هم با نتیجه ۸۳ بر ۵۴ پیروزی مقتدرانه مقابل شاگردان مهران حاتمی در شهر اصفهان به دست آورد تا با این برد به روند خوب خود در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال ادامه دهد.

شیمیدر قم هم در روزی که محمد جمشیدی را در اختیار نداشت با نتیجه ۸۶ بر ۷۲ نیروی زمینی تهران را شکست داد و جایگاه در جدول رده بندی بهبود پیدا کند.

رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر بسکتبال با برگزاری دیدار تیم‌های اکسون و شهرداری بندرعباس که هم اکنون در حال پیگیری است به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار