ترامپ: اخبار مربوط به طرح صلح خاورمیانه صرفا یک پیش بینی است

رئیس جمهور آمریکا گزارش های منتشر شده در مورد زمان و مفاد طرح موسوم به معامله قرن را صرفا یک پیش بینی خواند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری نوشت: گزارش هایی که درمورد زمان و جزئیات طرح ما برای صلح خاورمیانه منتشر شده چیزی جز یک پیش بینی صرف نیست.

این در حالی است که کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شده است کاخ سفید طی روز‌های آینده طرح صلح «معامله قرن» را اعلام می کند.

این کانال تلویزیونی صهیونیستی گزارش داد: پیش از این، گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال اعلام طرح معامله قرن توسط کاخ سفید تا پیش از انتخابات در سرزمین های اشغالی در روز دوم ماه مارس بالا گرفته بود.

در همین حال پایگاه صهیونیستی «والا» گزارش داد «بنیامین نتانیاهو» و «بنی گانتز» روسای حزب لیکود و حزب آبی و سفید، برای بحث درباره معامله قرن به کاخ سفید دعوت شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد خود را برای واکنش‌های احتمالی به اعلام طرح آماده می‌کند و تدابیر امنیتی در کرانه باختری را افزایش داده است.

شبکه 12 رژیم صهیونیستی هم به نقل از برخی منابع در این رژیم بندهایی از طرح موسوم به معامله قرن را منتشر کرده و مدعی شده قدس اشغالی به طور کامل تحت سیطره صهیونیست ها خواهد بود و نمایندگی فلسطینی ها در آن نمادین خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار